2009-01-30, 03:25
Bannlyst
Lägger det här! Stureplansmördaren Tommy Zethraeus begär att få tidsbestämt straff? trots advokat Gunar Falk invänder, men chansar.

Skall han få det? efter att han dömdes 1995 till livstids fängeslse för 4 mord och flera mordförsök, tillsammans med jara och 2 till. (utfört 1994)

Jara gjorde en guldkupp senare och stack hem till chile!

Tommy och hans gäng har styrt en avdelning på bl.a HALL rätt hårt, dömd för rån, grovt narkotikabrott, mishandel m.m mot bl.a advokat Thomas Martinson om några slantar. Vakten som retade upp dem "Jocke" var själv inte guds bästa barn, men förtjänade inte att dö för det av dessa vettvilingar. Som triggade igång varann.
Togs i Svarsjölandet hos en "pundare" som själv arbetade åt polisen som informatör. Fick cirka 200.000 kr av tidningarna för tipset att dom gömde sig där Tommy och jara!

Nej han sitter bra där han sitter just nu!
Senast redigerad av snorig 2009-01-30 kl. 03:30.
Citera
2009-01-30, 03:30
Medlem
Squalos avatar
Han skulle sitta bättre i en kall vattendrypande fängelsehåla och bli matad med gammalt bröd och vatten.

Inte fan ska apan ha tidsbestämt inte. Livstid ska vara livstid. Han har inte suttit ens i närheten av vad han borde.
Citera
2009-01-30, 07:59
Medlem
Marmoths avatar
Nu vet jag inte hur pass noga kvällspressen "citerar" men han själv tyckte att han hade "sonat" sitt brott med en mängd år...hahahaha, självinsikt någon.

Finns mer fakta om "Tommy och hans gäng har styrt en avdelning på bl.a HALL rätt hårt..." eller är det rykten?
Citera
2009-01-30, 08:32
Bannlyst
Personligen tycker jag att alla ska få en andra chans i livet. Han bör alltså få ett tidsbestämt straff. Fortsätter han däremot med kriminella handlingar så ska han låsas in för gott.
Citera
2009-01-30, 08:57
Bannlyst
Dom anhöriga bör bestämma hans öde, dödstraff skall vara ett av alternativen
Citera
2009-01-30, 09:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Marmoth
Nu vet jag inte hur pass noga kvällspressen "citerar" men han själv tyckte att han hade "sonat" sitt brott med en mängd år...hahahaha, självinsikt någon.

Finns mer fakta om "Tommy och hans gäng har styrt en avdelning på bl.a HALL rätt hårt..." eller är det rykten?

Nä jag skrev det för jag vet att han styrde en eller 2 avd på Hall hårt, bl.a så välkomnades Robert Norvall (hannah Graafs f.d pojkvän) OG ordentligt med kraftig misshandel, använde mobilen för att pressa advokat Thomas martinson m,m nä idioten sitter bra där han är enligt mig!
Citera
2009-01-30, 10:46
Medlem
kamikaze_kids avatar
Den psykopaten ska inte gå runt på våra gator. Tror inte heller att han får något tidsbestämt. Han har ju inte direkt skött sig innanför murarna.
Citera
2009-01-30, 12:21
Medlem
Gbg.BestCoasts avatar
Jag instämmer med snorig och övriga som tycker TZ sitter bra där han sitter!
Citera
2009-01-30, 12:22
Medlem
Dödat 4 människor? No way att han ska gå loss överhuvudtaget. Isoleringscell a´la amerikansk modell för resten av livet, det är det lindrigaste han borde få...
Citera
2009-01-30, 12:26
Medlem
Den mångkulturellt berikande apan har bara suttit 13 år än för mord på 4 personer, vi får hoppas han får sitta många år till, men den svenska "rättvisan" kan ju överraska i vanlig ordning.
Citera
2009-01-30, 12:56
Medlem
[_zombie_]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Lägger det här! Stureplansmördaren Tommy Zethraeus begär att få tidsbestämt straff? trots advokat Gunar Falk invänder, men chansar.

Skall han få det? efter att han dömdes 1995 till livstids fängeslse för 4 mord och flera mordförsök, tillsammans med jara och 2 till. (utfört 1994)

Jara gjorde en guldkupp senare och stack hem till chile!

Tommy och hans gäng har styrt en avdelning på bl.a HALL rätt hårt, dömd för rån, grovt narkotikabrott, mishandel m.m mot bl.a advokat Thomas Martinson om några slantar. Vakten som retade upp dem "Jocke" var själv inte guds bästa barn, men förtjänade inte att dö för det av dessa vettvilingar. Som triggade igång varann.
Togs i Svarsjölandet hos en "pundare" som själv arbetade åt polisen som informatör. Fick cirka 200.000 kr av tidningarna för tipset att dom gömde sig där Tommy och jara!

Nej han sitter bra där han sitter just nu!

Jara gjorde ingen guldkupp efter avtjänat straff. Dagen efter att han kom ut drog han till chile, han kände nog att det var lika bra. Guldkuppen han blev åtalad för skedde innan Stureplansmassakern.
Citera
2009-01-30, 13:15
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [_zombie_]
Jara gjorde ingen guldkupp efter avtjänat straff. Dagen efter att han kom ut drog han till chile, han kände nog att det var lika bra. Guldkuppen han blev åtalad för skedde innan Stureplansmassakern.

Hur långt straff fick han?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in