2003-09-08, 02:05
Bannlyst
Någon som kan detta program bra?
Jag har använt det ganska mycket, men har förmodligen missat massa trevliga finesser i det..

Men men, nu till min fråga.. Det är så att jag inte orkar gå igenom alla inlägg på låt säga synd.nu, och vill istället använda mig av WinHTTrack.. Detta vill sig inte då.. Visst, den drar ner en jävla massa jobbiga html-filer, trista giffar som har med själva sidan att göra osv.. Men inga bilder!! Frågan är, hur gör jag lättast om jag vill rensa en sida totalt?!

Alla tips är bra tips!
Citera
2003-09-08, 07:46
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av digitalwanker
Någon som kan detta program bra?
Jag har använt det ganska mycket, men har förmodligen missat massa trevliga finesser i det..

Men men, nu till min fråga.. Det är så att jag inte orkar gå igenom alla inlägg på låt säga synd.nu, och vill istället använda mig av WinHTTrack.. Detta vill sig inte då.. Visst, den drar ner en jävla massa jobbiga html-filer, trista giffar som har med själva sidan att göra osv.. Men inga bilder!! Frågan är, hur gör jag lättast om jag vill rensa en sida totalt?!

Alla tips är bra tips!

Bilderna på synd.nu accessas ju via ett php-script, vet inte om det där progget klarar av att leecha ner dom då? Kan såna program göra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in