2009-01-28, 21:13
Medlem
Hej, jag har ett S.A.T.S student-kort och jag vill avsluta den.

Jag är medveten om att de är stenhårda gällande villkor och att jag lär bita i det sura äpplet skithårt, men jag undrar ändå om det inte är möjligt att avsluta medlemskapet? Avtalet löper tills november och när jag kontaktade dem tre dagar efter möjligheten att avbryta medlemskapet, så fick jag ett rakt av nej. Nu undrar jag om jag inte kan avsluta medlemskapet på annat vis? (Kanske genom överlåtning?) Ni förstår, jag vill inte acceptera det sura äpplet utan motstånd.

En annan fråga som jag undrar över är om S.A.T.S fotograferar studenter? Jag minns nämligen inte om jag blev fotograferad eller ej.

Jag är medveten om att jag får skylla mig själv och sånt där, men just när jag skrev på avtalet så hade jag bra ekonomi, men nu har jag en skitkass sådan. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra, och jag vet att flashback brukar ha svar på sånt här. Jag hoppas att ni ska kunna hjälpa mig på något vis. Men ja...

Några tips?

/T
Citera
2009-01-28, 21:16
Medlem
z0mfg(ish)s avatar
Låter som du borde ha tänkt igenom innan du slösade massa pengar på SATS innan du faktiskt gjorde det. Det låter som det bara är att langa fram cashen...
Tror dock tråden kanske passar bättre i juridik.
Citera
2009-01-28, 21:18
Medlem
Kan någon flytta på den, då?

/T
Citera
2009-01-28, 22:06
Medlem
moderatswings avatar
Träning -> Juridik

/mod
Citera
2009-01-29, 19:13
Medlem
Tja, du kan överlåta kortet. De brukar ha pärmar med folk som vill överlåta kort och anslagstavlor osv. Det som lockar folk att ta över kort är att de slipper kasta 1000kr när de ska skaffa nytt kort (medlemskapsavgift och nåt annat skit).
Citera
2009-01-29, 22:22
Medlem
Sälj det på Blocket t ex. Annonsera på SATS och andra ställen typ mataffärer e tc i närheten av gymmet. Lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in