2009-01-27, 01:02
Medlem
Trasigasts avatar
En sak som jag stör mig på galet mycket är när man söker på någonting och det kommer upp en tråd på typ 10000000000 sidor, att man då inte kan se vilken sida den hittade sökresultat på vem orkar sitta och läsa igenom en hel lång tråd för att få reda på en liten grej!!
2009-01-27, 01:07
Medlem
Cotillions avatar
tja det finns google det finns en tråd som ger dig "hur söker jag"
instruktioner och det finns en tråd som heter nåt i stil med
"hjälp mig hitta en tråd".
Tror till och med att det finns en tråd som klagar över sökfunktionen.

Men nej inte f*n funkar den bra inte
2009-01-27, 01:31
Tekniker
bengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigast
En sak som jag stör mig på galet mycket är när man söker på någonting och det kommer upp en tråd på typ 10000000000 sidor, att man då inte kan se vilken sida den hittade sökresultat på vem orkar sitta och läsa igenom en hel lång tråd för att få reda på en liten grej!!

Jag jobbar med att införa relevanssökning igen, där resultaten kommer vara mer google-look alike.

Sålänge kan du gå in i tråden som intresserar dig och sedan "sök i detta ämne" för att få upp inläggen som matchade.

Citat:
Ursprungligen postat av Cotillion
Men nej inte f*n funkar den bra inte

Det är just det den gör. Den fungerar jättebra. Däremot är inte alla nöjda med att träffarna sorteras efter "senaste inlägg" per default (jag är en av dem), därav har jag bestämt mig för att lägga ner lite mer tid på att skriva om relevanssökningen till någonting som passar för båda parter.
2009-01-27, 05:35
Medlem
El Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trasigast
Gå in i "avancerat sök": https://www.flashback.org/search.php, välj "visa resultatet som: inlägg". Klart. Eller så gör du som beng säger ovan.

*låst*

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in