Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-09-07, 01:19
  #1
Medlem
Denvers avatar
Kanske inte är så jätte smart att skriva ut så mycket konstant fakta om nergångar i stockholms underjord (och andra städers då såklart) efter som man vet aldrig om det kan finnas snutar som är inne och läser då och då eller kanske en och annan bevakningstjänst.
Jävligt bra forum annars !
Men min åsikt är att skriv den relevanta informationen i private mess till den som vill veta så kan snuten sitta där och känna sig utan för!

Det jag ville komma till var alltså att om man berättar att det finns en ner gång till tunnelbanan på rådmansgatan så kanske(?) polisen vill göra nåt åt detta och så tar det inte lång tid innan dom har svetsat igen skiten!
Citera
2003-09-07, 12:21
  #2
Medlem
så du menar att om man tex nämner att det hänger massa löst folk och knarkare vid plattan så kanske snuten sticker dit och gör nåt åt det
Citera
2003-09-07, 13:00
  #3
Medlem
Denvers avatar
men?

Du fattar ju va jag skriver du behöver inte göra dig dum
Citera
2003-09-07, 14:56
  #4
Medlem
mjoo, men tycker inte jag har sett något sådant här i forumet bara...
Citera
2003-09-07, 15:18
  #5
Medlem
Makthavarens avatar
..........
Citera
2003-09-07, 18:31
  #6
Medlem
Denvers avatar
klottrare..

Jag antar att dom flesta som är intresserade av stockholms undergjort är graffare och klottrare och SL har jävligt stora problem med folk som kan gå in och ut hur dom vill och måla stationer.
Därför tycker jag det är dumt
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback