Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-01-26, 22:10
Medlem
Hej jag har ett sjukt irriterande problem med firefox (3.0.5). Det krashar hela tiden! precis hela tiden. På vissa sidor är det mer än extremt. Blocket är en sån tex. när man öppnar en annons, ja då kommer "skicka skicka inte" rutan upp och man får återställa flikarna igen, men precis när de blivit återställda, ja då krashar skiten igen. och så här håller det på. Vissa webbsidor är mer jobbiga än andra men kraschen är nära hela tiden. jag har testat installerat om firefox men det har inte hjälpt. vad ska man göra ? har ju igen lust att formatera om skiten precis Ska man vara tvugen att använda sig av explorer :s för den funkar perfekt.
Citera
2009-01-26, 22:28
Medlem
Flashen1961s avatar
Gå till C:\Användare\"Ditt inloggningsnamn"\Application Data\ och ta bort mappen Mozilla efter att du avinstallerat Firefox så får du sen en helt fräsch installation av FF.

OBS! "Ditt inlogningsnamn" betyder det namn du kör som så kör du som "Flashback" i XP eller Vista så ersätter du "Ditt inloggningsnamn" med "Flashback" utan dessa "".

Sen kanske det fungerar bättre med FF?
Citera
2009-01-26, 22:28
Medlem
Kanske flash som är problemet? Prova reinstallera flash
Citera
2009-01-27, 14:45
Medlem
FISKISCHs avatar
om inte flashen's tips funkar, testa en annan version av ff.
Annars finns det fler sköna webbläsare. Jag använder mig av Safari
Citera
2009-01-27, 15:20
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyberZone
Kanske flash som är problemet? Prova reinstallera flash

Eftersom det fungerar i explorer så är det nog inte ett flashproblem, utan snarare javascript. Man kan försöka installera om Suns Java om man har den i maskinen. Explorer använder en egen MS-variant av Java och påverkas inte. FF har en javascript som installeras när man installerar FF, men den påverkas tydligen av ev javainstallationer i maskinen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in