Citat:

Ursprungligen postat av DanteAlighieri

Inte för att vara den som är den, men hade du tänkt till lite så hade du kunnat RP:a en eller två inlägg i tråden och lägga till som kommentering att det finns MASSVIS med andra inlägg som är OT. Då hade moderatorn kanske tagit tag i saken, nu gjorde du moderatorn i fråga bara irriterad.

Inte för att vara den som är den, men jag tycker att det framgått 
väldigt tydligt att marathonet inte var det första jag gjorde. Det första jag gjorde var precis det du föreslår. Inte för att vara den som är den.
	Citat:

Ursprungligen postat av Ödlan

Jag rapporterade inlägg flitigt och försökte ta reda på varför inget  hände. De moderatorer som vid den tiden styrde avdelningen ignorerade  totalt mina RP:n. Jag PM:ade flera moderatorer i avdelningen vid olika  tillfällen om olika ärenden och ignorerades till fullo.

Citat:

Ursprungligen postat av Ödlan

Jag kanske var otydlig när jag berättade att jag blev  ignorerad. Jag trodde att det var underförstått att en användare som på  den tiden hade varit medlem i två år (med detta nick) inte springer och  lägger uppemot fyra hundra rapporteringar utan att prova fler lösningar  innan. Du tror väl inte att jag tyckte att det var effektivast för mig  att sitta och rapportera fyra hundra inlägg?

1. Jag lade enskilda RP:n.
2. Jag kontaktade moderatorerna och frågade om status när jag efter veckor märkte att inget hände.
3. Jag blev ignorerad.
4. Jag gick på RP-marathon omgång ett.
5. Jag fick inget PM om att man uppfattat och bryter ut inlägg ur tråden.
6. Jag gick på RP-marathon omgång två.
7. Jag mottog en tillsägelse.
Jag ska försöka göra det ännu tydligare för dig eftersom din läsförmåga inte är den bästa. Jag. Lade. Rapporteringar. Jag. Skickade. PM. Jag. Blev. Ignorerad. Jag. Skickade. Fler. Rapporteringar. Jag. Blev. Ignorerad. Jag. Frågade. Om. Status. Via. PM. Jag. Blev. Ignorerad. Jag. Skickade. Fler. Rapporteringar. Jag. Fick. En. Tillsägelse.
Fattar du nu? Idiotjävel.