2003-09-06, 18:02
Medlem
BF_Swedens avatar
Om det nu var så att Källström skulle slå Sveriges straffar, var det då rätt av Zlatan att ta den själv?
2003-09-06, 18:18
Medlem
Nej det var inte rätt...Man ser på bilderna att Källström ser rätt förbannad ut.Tror han kommer få en utskåpning av Mellberg sen,för Lars-Tommy vågar väl inte öppna truten.

Läste ett rykte(tror det var härinne) att Zlatan var en stor anledning till att Henke slutade!
2003-09-06, 18:27
Medlem
BF_Swedens avatar
Jag tycker Zlatan är cool på ett sätt, men det kanske beror på att han gör saker och ting - både positiva och negativa - som aldrig gjorts förr i Sveriges landslag. Men det var ju rätt talande när han stod där helt ensam medan hans lagkamrater gick mot mittcirkeln.
2003-09-06, 21:49
Medlem
Flottiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Om det nu var så att Källström skulle slå Sveriges straffar, var det då rätt av Zlatan att ta den själv?

Klart det var fel av Zlatan, typiskt en ickeSvensk att tro sig vara bättre än dem andra, ev straffar skulle slås av Källström, och det sket Zlatan i.....svinigt, hoppas dem fryser ut honom.
2003-09-06, 23:21
Medlem
cartmans avatar
Helt rätt att inte låta Mongo-Kim få slå den
2003-09-07, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BF_Sweden
Man kan väl säga att Z ska vara glad för att han satte straffen...

Det verkar som dom har kommit överens om att släta över det här utåt. Z hävdar att han frågade Källström och denne bekräftar det (med viss motvilja känns det som).

Hursomhelt tror jag inte att vi får se Z i startelvan mot Polen i nästa vecka. Dels är ju Allbäck tillbaka då, men jag kan också tänka mig att Lars-Tommy vill ge Z en hint om vad som gäller i landslaget.

Förresten: Vid vinst mot Polen är vi klara för EM-slutspel.
2003-09-07, 10:51
Medlem
Consiglieris avatar
Klart att han gjorde rätt, Zlatan kände att han ville slå straffen och gjorde så oxå. Det bästa av allt va att Mongot inte fick slå den
2003-09-07, 21:46
Bannlyst
Det är väl klart att Zlatan ska starta mot Polen.
Ok att det inte var rätt att sno straffen men matchen var ju för fan redan avgjord.
Zlatan är så bra att han ska få göra lite dumheter utan att bli petad.
2003-09-08, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djingis Khan
Läste ett rykte(tror det var härinne) att Zlatan var en stor anledning till att Henke slutade!

Hahaha, javisst var det så, stod det här inne på flashback så måste det ju vara sant ....jag har fått intrycket av att det var tvärtom. Zlatan har stor respekt för Henke. Med all rätt, Henke och Zlatan är klasser bättre än "degklumpen" allbäck eller division 2 spelaren Johnsson.

Det var kanske inte helt rätt att ta straffen, men som matchbilden var så var det ju inte så farligt. Jag gillar Zlatan, han e skööön.
2003-09-08, 19:04
Medlem
Fat bastards avatar
Det hela är väl egentligen en skitgrej bara, som medierna blåser upp till absurda proportioner. Anledningen därtill tror jag är att trots att han är en riktigt duktig fotbollsspelare överskuggas detta av att han privat verkar vara en riktigt dryg skitstövel, och då tar medierna ett sånt här tillfälle att vräka ur sig allt de har gått och burit på.
2003-09-08, 20:26
Medlem
Scrambles avatar
Som zlatan sa i senaste intervjun. Det verkar ju inte som om media bryr sig om att sverige vinner. En notis om vinsten och sex sidor om straffen typ.

vad gäller straffen så ser jag på saken som så att Zlatan ska inte sno en straff så, därimot ska Zlatan lägga den när han är så het. 1 mål och två framspelningar redan, Zlatan och alla andra visste att han inte kunde missa i det läget. Ibland är det bara så.

Det spelar ingen roll om folk inte tycker om Zlatan, han är den största talang svensk fotboll sett sen Brolin och det är Zlatan som kommer leda vägen till framtida fotbollsframgångar. Zlatan är den typen av spelare som gör skillnaden mellan framgång och motgång.
2003-09-08, 21:34
Medlem
skrikande_griss avatar
Tycker det är massa snack om en liten skitgrej. Ok om han hade klivit fram och snott en straff vid tex. ett 0-0 mot Italien. Men vid 4-0 mot ett korplag som San Marino, så kan jag ärligt talat inte bry mig mindre.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in