Flashback bygger pepparkakshus!
2009-01-26, 10:43
Medlem
Hej jag har ett sjukt irriterande problem med firefox (3.0.5). Det krashar hela tiden! precis hela tiden. På vissa sidor är det mer än extremt. Blocket är en sån tex. när man öppnar en annons, ja då kommer "skicka skicka inte" rutan upp och man får återställa flikarna igen, men precis när de blivit återställda, ja då krashar skiten igen. och så här håller det på. Vissa webbsidor är mer jobbiga än andra men kraschen är nära hela tiden. jag har testat installerat om firefox men det har inte hjälpt. vad ska man göra ? har ju igen lust att formatera om skiten precis Ska man vara tvugen att använda sig av explorer :s för den funkar perfekt.
Citera
2009-01-26, 10:50
Medlem
ZhongNanHais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eg0n
Hej jag har ett sjukt irriterande problem med firefox (3.0.5). Det krashar hela tiden! precis hela tiden. På vissa sidor är det mer än extremt. Blocket är en sån tex. när man öppnar en annons, ja då kommer "skicka skicka inte" rutan upp och man får återställa flikarna igen, men precis när de blivit återställda, ja då krashar skiten igen. och så här håller det på. Vissa webbsidor är mer jobbiga än andra men kraschen är nära hela tiden. jag har testat installerat om firefox men det har inte hjälpt. vad ska man göra ? har ju igen lust att formatera om skiten precis Ska man vara tvugen att använda sig av explorer :s för den funkar perfekt.

har samma problem, kan dock inte hjälpa dig med varför dock. kör safari istället... inte så pjåkig browser faktiskt!
Citera
2009-01-26, 10:54
Medlem
Santa Clauss avatar
Testat att ta bort installningsfilerna?
Citera
2009-01-26, 10:54
Bannlyst
Nedgradera så länge tills Mozilla släpper en uppdatering.
Citera
2009-01-26, 12:31
Medlem
konstigt.. min FF fungerar som tåget.. har du massa plug-ins? vilka?
Citera
2009-01-26, 12:57
Medlem
contrerass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eg0n

Hur får du explorer att funka på OS x ?
Citera
2009-01-26, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av contreras
Hur får du explorer att funka på OS x ?

ehh ojdå fel forum aja kan även hända den bäste

*zimsalabim* flytta tråd
Citera
2009-01-26, 18:14
Medlem
unvisibleguySWEs avatar
Jag har samma problem!
Citera
2009-01-26, 21:05
Medlem
Samma problem här, blir så jävla förbannad!

I höstas hade jag en period med samma jävla problem, men då var det likadant för Safari med, helt sjukt var det! När det ena programmet krashcade så bytte jag webbläsare till den kraschade... fy fan vilken mardrömsperiod det var... uuuusch!
Citera
2009-01-27, 08:25
Moderator
^Eazs avatar
Mac OS -> Windows
/Mod
Citera
2009-02-14, 15:33
Bannlyst
ja säg det mitt funkar inte nu hörs tex inget ljud från filmer på youtube och en dels stannar efter 2 sek
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in