• 5
  • 6
2012-05-04, 10:46
Medlem
antonfs avatar
Som inbiten Grovsnusare gillar jag inte Svart Portion, det är dock inte äckligt. Är nog för att jag inte gillar lakrits, dock är det inget fel på styrkan!
Citera
2013-02-21, 16:22
Medlem
Dom ska sluta göra grov svart portion... Det är ju fan inte sant... Vad ska man nu snusa? Har bara snusat det i snart 5 års tid (sedan det kom ut) har prövat lite andra grejer men ingen som i närheten ger samma effekt som dubbla grov under läppen... det absolut bästa som funnits... Tips på någon liknande med samma styrka?
Citera
2013-02-21, 21:30
Medlem
gläfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aligpc
Dom ska sluta göra grov svart portion... Det är ju fan inte sant... Vad ska man nu snusa? Har bara snusat det i snart 5 års tid (sedan det kom ut) har prövat lite andra grejer men ingen som i närheten ger samma effekt som dubbla grov under läppen... det absolut bästa som funnits... Tips på någon liknande med samma styrka?
Var hittar du den här informationen?
Citera
2013-02-21, 21:42
Medlem
bunjackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aligpc

general extra stark är ännu starkare samma prisklass Swedish match smakar riktigt gott

Thunder original smakar som general är det tänkt budgetsnus i liknande styrka som general extra stark smakar ok

luckey strike samma styrka som grov svart ungefär finns stark i många varianter

oden stark osv budgetsnus

det finns många fler ser jag men visst är det synd vad var skälet till att de ska sluta tillverka grov svart? tror själv anledningen är efterfrågan som är dålig
Citera
2013-04-21, 15:34
Medlem
-silent-s avatar
Köpte en rulle igår, faaan va trist att den försvinner. Mycket finare "rundare" och mjukare konsistens på påsarna än någon annan portion. Det här är väll ingenting jag bara inbillar mig? Snusar vanligen ettan lös men varvar ibland med grov svart.
Senast redigerad av -silent- 2013-04-21 kl. 15:42.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in