2003-09-06, 11:00
Medlem
CamillaDYs avatar
Pillade på min nya digitalkamera och en fundering poppade upp i mitt huvud.
Varför ogillar dom flesta människorna att bli fotograferade?

Plockar man fram en kamera i ett större sällskap så är det allt som oftast bara några få som är riktiga linslusar, resten känner sig obekväma när man fotograferar dem. Vad finns det för psykologiska förklaringar till detta fenomen?
Citera
2003-09-06, 11:05
Medlem
Mysharrys avatar
Om man, som jag, på bild ser ut som en förrymd styckmördare med svår förstoppning, ja då är det inte roligt att bli fotad. Fast jag ställer alltid upp på bild ändå. Dålig självinsikt? Eller bara exhibitionistisk läggning?
Många blir bara inte bra på bild, så är det.
Citera
2003-09-06, 15:23
Medlem
Asmodeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysharry
Om man, som jag, på bild ser ut som en förrymd styckmördare med svår förstoppning, ja då är det inte roligt att bli fotad. Fast jag ställer alltid upp på bild ändå. Dålig självinsikt? Eller bara exhibitionistisk läggning?
Många blir bara inte bra på bild, så är det.
Måste hålla med där, själv hatar jag att se mig på bild, vad
andra än säger.
Citera
2003-09-08, 21:30
Medlem
Fat bastards avatar
Jag tycker det är kul att vara med på bild fastän jag är riktigt stygg att se på, jag har tillockmed sökt jobb på tv4 Värmland.
Citera
2003-09-09, 14:17
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Förut så vare lugnt att va med på bild. Tror t.o.m att jag tyckte om det...

Nu för tiden när mitt självförtorende i botten, så jag gillar inte att va med på bild nu för tiden- har inte det lite att göra med självförtroende?

Hehe, hittade en otroligt misslyckad bild här, tror inte tjejen vill va med på många fler bilder med samma fotograf

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in