2009-01-25, 16:53
Medlem
Worldwides avatar
Hur farligt är Powerking? JAg brukar ungefär ricka 1-2 st varje vecka, ibland kanske 3, men jag försöker och inte dricka mer än 1-2 st. Jag är 18 år.

Hur farligt är det för mig? Jag brukar inte träna när jag dricker det, bara chilla och kolla på TV, eller sitta vid datorn. Tacksam för alla svar.

By the way, nu här, nice forum
Citera
2009-01-25, 16:55
Medlem
kiss-mannens avatar
Jag är övertygad om du kan ta dig ur detta hemska beroende. Jävla willys som säler powerking till ungdomar ovetandes om att det är en gateway drog till meth!
Citera
2009-01-25, 16:57
Medlem
Worldwides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss-mannen
Jag är övertygad om du kan ta dig ur detta hemska beroende. Jävla willys som säler powerking till ungdomar ovetandes om att det är en gateway drog till meth!

Jag har direkt inget beorende, suget kan komma ibland, men det är inte så att jag MÅSTE få tag på ett.
Citera
2009-01-25, 16:58
Medlem
aCeees avatar
Taurin som dessa innehåller, är väl inte det nyttigaste ämnet.
Har en kompis som drack en hel del red bull, bröstsmärtor dagligen.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Taurin
Citera
2009-01-25, 16:59
Medlem
Paskos avatar
hahahahaha
Citera
2009-01-25, 16:59
Medlem
stilltons avatar
du kan vara ganska lugn.. att dricka stora mängder, främst i kombination med alkohol kan ge hjärtklappning. och i värsta fall hjärtstillestånd om du har ett hjärtfel.
Citera
2009-01-25, 17:01
Medlem
Worldwides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
du kan vara ganska lugn.. att dricka stora mängder, främst i kombination med alkohol kan ge hjärtklappning. och i värsta fall hjärtstillestånd om du har ett hjärtfel.

Jag dricker inte med alkohol.
Citera
2009-01-25, 17:06
Medlem
kiss-mannens avatar
Även jag brukar dricka några red bull i veckan men jag föredrar att enbart inta de under en dag per vecka.

Sover man dåligt natten innan känns det bra att ta en red bull dag innehållandes några energidrycker och lite kaffe. Dricker man det för ofta uteblir effekten för min del.
Citera
2009-01-25, 17:11
Medlem
Worldwides avatar
När jag dricker powerking, rör jag mina ben, de skakar, det känns som jag vill bara röra mig och att hjärtat slår snabbare. JAg ska nog sluta dricka det, känns som om det är BARA negativa effekter på en.
Citera
2009-01-25, 17:14
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwide
När jag dricker powerking, rör jag mina ben, de skakar, det känns som jag vill bara röra mig och att hjärtat slår snabbare. JAg ska nog sluta dricka det, känns som om det är BARA negativa effekter på en.
jaha.. varför dricker du det då öht?
Citera
2009-01-25, 17:15
Medlem
Worldwides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
jaha.. varför dricker du det då öht?

Den är ganska god, och ibland kommer suget, är inte beroende eller nåt, jag MÅSTE inte dricka när suget kommer.
Citera
2009-01-25, 17:28
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worldwide
Den är ganska god, och ibland kommer suget, är inte beroende eller nåt, jag MÅSTE inte dricka när suget kommer.
jösses...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in