2003-09-06, 01:43
Medlem
Tårtans avatar
Visst vore det en klar förbättring för Flashback om Securion inte kom tillbaka som moderator utan stannade i USA?
Citera
2003-09-06, 20:16
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tårtan
Visst vore det en klar förbättring för Flashback om Securion inte kom tillbaka som moderator utan stannade i USA?
Eller att du stannade i Västerås och inte skrev på FB....
Citera
2003-09-06, 20:18
Medlem
Liquid_Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tårtan

nix, securion gör ett bra jobb
Citera
2003-09-06, 20:23
Medlem
dirty bastard©s avatar
Sluta nu för fan!

Hitta på något annat att skriva om!

Hur orkar ni älta detta hela tiden?
Citera
2003-09-06, 21:43
Medlem
De Larges avatar
Det är mkt bättre nu när man slipper se han här.
Citera
2003-09-06, 23:18
Medlem
La Chapones avatar
Jag har varit en tid här på Flashback, mestadels smygande runt utan att posta något i trådarna jag besökt och jag har stannat för att jag gillar friheten att kunna skriva och läsa om ämnen som andra forum inte vågar ta upp.
Det jag däremot inte gillar är när medlemmar (ibland moderatorer också) bara provocerar varandra, det känns lite som om dagisligan har möte och bråkar om vem som är den största idioten.
Citera
2003-09-06, 23:39
Medlem
Nidstangs avatar
Har inga åsikter om Securion.
Men det faktum att man tycker olika betyder inte att det är bättre att den andre håller sig undan. Tvärtom så är det ju egentligen dom som tycker annorlunda det är mest intressant att diskutera med.
Citera
2003-09-08, 16:55
Medlem
Tårtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Det är mkt bättre nu när man slipper se han här.

Jomenvisst är det på det på det viset. Tack för ditt stöd De Large. Jag hoppas Securion lyckas i USA med sitt personskyddsjobb. Han är en tuff jäkel, och en pistol hade han också. Men som moderator var han lite väl hård och tuff.
Citera
2003-09-09, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Chapone
Jag har varit en tid här på Flashback, mestadels smygande runt utan att posta något i trådarna jag besökt och jag har stannat för att jag gillar friheten att kunna skriva och läsa om ämnen som andra forum inte vågar ta upp.
Det jag däremot inte gillar är när medlemmar (ibland moderatorer också) bara provocerar varandra, det känns lite som om dagisligan har möte och bråkar om vem som är den största idioten.

Håller med dig. Jag har också kollat läget ett tag här, men nu reggat mig. Här finns det alla möjliga ämnen. Men som du säger så verkar en del moderatorer provocera medlemmarna trots att inläggen är ganska oskyldiga. Mitt förslag till en förbättring är att lite större vänlighet visas, från alla håll naturligtvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in