2011-01-03, 21:58
Medlem
AttamiYens avatar
Jag menar bara att det inte har återfunnits så starka indicier på brott hos någon av de inblandade, inkl TS, som hos polisen själv! ;D
Citera
2011-01-03, 22:00
Medlem
AttamiYens avatar
Kan du berätta mer om Lasse Wierup - det har jag missat!
Citera
2011-01-04, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AttamiYen
Jag menar bara att det inte har återfunnits så starka indicier på brott hos någon av de inblandade, inkl TS, som hos polisen själv! ;D

Okeej.. jaja fula är dom iaf.. :P
Citera
2011-01-04, 15:13
Medlem
Citat:
Kan du berätta mer om Lasse Wierup - det har jag missat!

De är allt jag vet.. Att han blivit anmäld av en person för att ha gått ut med för mycke information så att de är lätt att lista ut vem han är osv.. Mer vet jag faktiskt inte.. Men ska försöka gräva lite ^^
De är tråkigt.. Jag hade alla polisförhör, telefonavlyssningar osv hemma förut.. flera lådor fulla med allt material om dom som är inblandade.. tråkigt nog har vi gett dom till någon författare eller liknande... Men vi fick aldrig höra av henne igen ^^
Citera
2011-01-04, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kattporr
Hur menar du då?
De undrar jag med.. Men dom försöker väl gräva ner de så gott de går..
Men nu är ju Lasse Wierup anmäld för att han har gått ut med för mycke information om en viss "brottsling", då han tycker att de visar för mycke vem han är..

Anmäld av vem och för vad? Har läst boken och tyckte väl att den har sina brister här och där men en realativt bra bok. Klart mycket bättre än Sundevalls bok om Peter Rätz.
Senast redigerad av anton1976 2011-01-04 kl. 20:56.
Citera
2011-01-04, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anton1976
Anmäld av vem och för vad? Har läst boken och tyckte väl att den har sina brister här och där men en realativt bra bok. Klart mycket bättre än Sundevalls bok om Peter Rätz.

De va dock ett tag sen.. han har ju bland annat blivit anmäld för att ha gått ut med bilder, namn osv.. som inte personen har gått med på... Men han har ju gjort de mot många.. i just de här fallet så va de en som hade hållt på med droger..

Men med tanke på att de ska vara en bok som tar fram sanningen så är den ju riktigt kass..
Att intervjua en mytoman kan inte vara de bästa han har gjort.
Citera
2011-01-04, 22:33
Medlem
guldankans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anton1976

En dömd narkotikabrottsling som pekas ut i boken stämde i somras författarna på 30 miljoner kronor för att ha röjt hans identitet och pekat ut honom som narkotikaboss.
http://mcrazzia.blogspot.com/2010/12/boken-kokain-av-journalisterna-lasse.html
Citera
2011-01-04, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan
En dömd narkotikabrottsling som pekas ut i boken stämde i somras författarna på 30 miljoner kronor för att ha röjt hans identitet och pekat ut honom som narkotikaboss.

Haha bättre på att förklara än vad jag är xD
Senast redigerad av Kattporr 2011-01-04 kl. 23:16.
Citera
2011-01-05, 07:48
Medlem
nomembernofairs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldankan

ok och vem kan det vara ? heigo eller ?
Citera
2011-01-07, 21:23
Medlem
AttamiYens avatar
[quote=Kattporr Jag hade alla polisförhör, telefonavlyssningar osv hemma förut.. flera lådor fulla med allt material om dom som är inblandade.. tråkigt nog har vi gett dom till någon författare eller liknande... Men vi fick aldrig höra av henne igen ^^[/QUOTE]
Jag gissar att du gav dem till en mycket tvivelaktig reporter. Denne uppgav sig arbeta/gräva för att få fram mer material i det här caset. Hon lyckades inte på något sätt, tvärtom ställde hon till det för vissa - inte minst genom att med osanningar ta sig in på Kumla anstalten. Detta gjorde att anstaltsledningen vred åt restriktionerna ytterligare. VAR GLAD att du inte hört något från denne person - och om hon/han söker kontakt - spring för livet!!!
Citera
2011-01-09, 21:26
Medlem
Citat:
Jag gissar att du gav dem till en mycket tvivelaktig reporter. Denne uppgav sig arbeta/gräva för att få fram mer material i det här caset. Hon lyckades inte på något sätt, tvärtom ställde hon till det för vissa - inte minst genom att med osanningar ta sig in på Kumla anstalten. Detta gjorde att anstaltsledningen vred åt restriktionerna ytterligare. VAR GLAD att du inte hört något från denne person - och om hon/han söker kontakt - spring för livet!!!

Haha, iduno.. De va min papi som bad oss lämna över de..
Mycke möjligt de du säger.. men jag tror inte att jag har någe att vara rädd för xD
Citera
2011-02-08, 18:06
Medlem
Finns det en film/avsnitt att ladda ner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in