2009-01-25, 07:56
Medlem
Glisseurs avatar
Sökte igenom forumsdelen men hittade inget liknande, rätta mig om jag har fel. Vore oerhört passande (iallafall för mig) om man kunde göra en inställning så man får ett e-mail när någon endast svarar på ens inlägg så man slipper bevaka varenda tråd. Vad tycks?
Citera
2009-01-25, 08:00
Medlem
-o-s avatar
Det finns, du får prenumerera på trådarna du skriver i, finns på kontrollpanelen om jag inte minns helt galet.
Citera
2009-01-25, 08:03
Medlem
Glisseurs avatar
Säker ? Letade lite i kontrollpanelen innan jag postade men hittade bara Standardalternativ för ämnesprenumeration där man endast kan välja att få meddelande oavsett om någon replyar på ens meddelande eller inte.
Citera
2009-01-25, 08:27
Medlem
-o-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Säker ? Letade lite i kontrollpanelen innan jag postade men hittade bara Standardalternativ för ämnesprenumeration där man endast kan välja att få meddelande oavsett om någon replyar på ens meddelande eller inte.

usch, jag ve tinte exakt hur det går till, men jag vet att det finns, använder det själv, om jag skriver ett inlägg i en tråd så får jag ett mail varje gång någon annan skriver i den tråden.
Finns Garanterat nåt veteran som kan hjälpa dej.
Citera
2009-01-25, 08:30
Medlem
Glisseurs avatar
Vet inte om det är du som missförstår mig eller jag som missförstår dig, vill endast ha svar när någon "replyar" till mina inlägg.

/G
Citera
2009-01-25, 08:31
Medlem
-o-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glisseur
Vet inte om det är du som missförstår mig eller jag som missförstår dig, vill endast ha svar när någon "replyar" till mina inlägg.

/G

quotar?

För någon sådan funktion existerar inte, jag frågade själv för inte så längesen, det var tydligen inte så många som tyckte att det behövdes.
Citera
2009-01-25, 08:32
Medlem
Glisseurs avatar
Precis! Eller citera som det nu heter på svenska.
Citera
2009-01-25, 09:55
Bannlyst
Citat:
quotar?

För någon sådan funktion existerar inte, jag frågade själv för inte så längesen, det var tydligen inte så många som tyckte att det behövdes.

Kan vi inte ha en ny omröstning om detta? Jag tycker det kunde vara användbart.
Citera
2009-01-25, 09:58
Medlem
-o-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av F8g3l-F3n1x
Kan vi inte ha en ny omröstning om detta? Jag tycker det kunde vara användbart.

Jo jag håller med, men snart kommer det dansa i någon veteran här och säga:
ÖHh, jag har suttit här sen 2003 och jag har då aldrig behövt någon sådan funktion, så jävla jobbigt är det inte, lol LolZor, LOLXxOrZ.
Typ sånt kommer veteranen kläcka ur sig!
Citera
2009-01-25, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -o-
ÖHh, jag har suttit här sen 2003 och jag har då aldrig behövt någon sådan funktion, så jävla jobbigt är det inte, lol LolZor, LOLXxOrZ.

Ja FY! FAN! vad veteranerna är jobbiga. Ja, usch ja.

OnT: Även jag känner att en sån funktion hade varit underbar, frågan är sedan om det är möjligt att skapa eller om det sliter för mycket på servrarna.
Citera
2009-01-25, 12:20
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -o-
Huruvida ni ser mig som en veteran eller inte får vara upp till er. Men ämnet i sig har diskuterats ofantligt många gånger tidigare och ännu är det inte något som har realiserats eller är tänkt att ske från administrationens sida.
Ledningen har sagt nej av olika skäl tidigare, sök och ni skall finna.
Citera
2009-01-25, 12:28
Medlem
-o-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Huruvida ni ser mig som en veteran eller inte får vara upp till er. Men ämnet i sig har diskuterats ofantligt många gånger tidigare och ännu är det inte något som har realiserats eller är tänkt att ske från administrationens sida.
Ledningen har sagt nej av olika skäl tidigare, sök och ni skall finna.

En typiskt veteran, syns tydligt på antalet inlägg samt registreringsdatumet!
En sak är säker, jag kommer härmed leta upp massa gamla trådar och skriva i dem och skit, jag rekomenderar er alla att göra detsamma!
en liten citatsfunktion ska vi latmaskar ha!

(om det är möjligt dvs.)(annars skiter vi i den, så viktigt är det inte.)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in