2003-09-09, 09:38
Medlem
Raazs avatar
Bäste vore vara att uppgradera till IE 6...
Ladda hem här
2003-09-09, 12:10
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av finkel
Det kanske kan bero på det, jag fattar som sagt inte mkt av sånt här. Provade dock deras tips för att komma tillrätta med problemet o det sög golfboll. Blev ju i princip bara våran text kvar. Det såg för djävligt ut. Men tack iaf för tipset. Det är sjukt ändå när det bara är här på FB, med det nya jag har problem, tycker jag. Finkel
Har du ens försökt med en bra browser? Mozilla t ex. Jag tycker forumet har bra färg kontraster - men sen använder jag en riktig browser också ;-)
2003-09-09, 15:45
Medlem
De Larges avatar
Varför låstes denna tråd?

Varför svara inte Admin på frågorna? Vad menas med det xatrix
skriver, får vi alla dom problemen för att vi kör med explorer? Varför har ingen sagt det då?
2003-09-09, 16:48
Medlem
finkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raaz
Bäste vore vara att uppgradera till IE 6...
Ladda hem här
Tack snälla Raaz för det!!! Nu funkar det; Jag kan se tiderna!! DÅ var det tydligen ie5 som strulade, tycker dock fortfarande att det är konstigt att det bara var här det märktes, men men strunt samma nu. Tack ännu en gång Raaz, du har gjort min dag till en fest! MVH Finkel
2003-09-10, 12:48
Bannlyst
OK nu har vi stojat nog.

Jag vore tacksam för ett seriöst svar från en admin eller en moderator.

Kan fortfarande inte läsa rubrikraden - klockraden - inläggsraden = vad den nu heter.
2003-09-10, 13:22
Medlem
Dennis - Pixels avatar
eyhm det har funkat på alla datorer jag vart inne på FB, vilket är ett tiotal, och nu här i skolan har vi 256 färger, men det funkar som vanligt eftersom FB använder inte mer färger.

Anitngen behöver ni glasögon, eller nått annat fel. Byt till IE 6.0 iaf. knäcker
2003-09-10, 17:22
Medlem
xatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
OK nu har vi stojat nog.

Jag vore tacksam för ett seriöst svar från en admin eller en moderator.

Kan fortfarande inte läsa rubrikraden - klockraden - inläggsraden = vad den nu heter.

Har du testat några av tipsen i den här tråden? Uppgradera till ie6 eller köra med mozilla?
2003-09-10, 17:50
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
jag har IE version 5.

Detta problem uppstår enbart enbart i IE version 5.
Vill man ha vit text på mörk bakgrund så uppgraderar man till version 6, eller byter till Mozilla.
Funkar utmärkt i både Mac och PC.

admin
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in