2003-09-07, 03:42
Medlem
finkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Ni har fel på era drivrutiner, det är inte FB:s fel.
Varför har jag då bara problem här på FB? Allt funkade som det skulle innan bytet. Jag behöver inte ändra mina inställningar nån annanstans, så varför ska jag behöva göra det här? Detta är väl knappast det enda som strular heller. Liten jävla text som knappt syns, antal visningar, alla verktyg( markera detta forum osv) längst ner på sidan, logga ut går knappt att hitta o så all info o förklaringar på jävla engelska. Detta måste väl gå att fixa till??? mvh Finkel
2003-09-08, 13:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av finkel
Varför har jag då bara problem här på FB? Allt funkade som det skulle innan bytet. Jag behöver inte ändra mina inställningar nån annanstans, så varför ska jag behöva göra det här? Detta är väl knappast det enda som strular heller. Liten jävla text som knappt syns, antal visningar, alla verktyg( markera detta forum osv) längst ner på sidan, logga ut går knappt att hitta o så all info o förklaringar på jävla engelska. Detta måste väl gå att fixa till??? mvh Finkel

Jag håller med Finkel!!
har man väl en gång sett att man inte ser rubrikraden, klockan och inläggsnumret börjar man faktiskt irritera sig på det. Det kan inte vara så svårt att fixa...?
2003-09-08, 16:05
Medlem
Raazs avatar
Kan de va nån skillnad mellan webbläsare som orsakar det?
Jag använder IE och för mig är det vit text.
2003-09-08, 16:29
Medlem
Asterixs avatar
Jag använder både Opera och IE och jag har inga problem. Kan man få se skärmdumpar av er som har problem?
2003-09-08, 18:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raaz
Kan de va nån skillnad mellan webbläsare som orsakar det?
Jag använder IE och för mig är det vit text.

jag har IE version 5.
2003-09-08, 18:22
Medlem
finkels avatar
Jag har IE oxå. Är inte så skarp på datorer men tror det är version 5 med. Ser faktiskt nu, att när jag nu har skrivboxen framme o scrollar ned o läser tråden så SER jag klockslagen!!!!!!!!!!! Firefly skrev sitt inlägg 18:08 idag.Då har jag vit text på svart bakgrund. Inne i trådarna så är det svart bakgrund o ev svart text, syns ju förstås inte alls. Detta är HELSJUKT!!!!!! Det är j-ligt drygt att inte se när inlägg är skrivna, SNÄLLA FIXA SNARAST !!!!!!!!!!!!!! PS fixa även så att textstorleken blir något större än myrbajs efter en citering MVH Finkel
2003-09-08, 18:41
Bannlyst
Edit: jag skrev fel
2003-09-08, 18:43
Medlem
Eta-Betas avatar
Nope

No problem !
2003-09-08, 19:40
Medlem
xatrixs avatar
Kan det vara nåt som är fel i IE5? Jag kör Mozilla, Firebird, IE6SP1, Opera och alla funkar klanderfritt. Kan väl knappast komma an på admin att fixa nåt för en uppenbart trasig browser...
2003-09-08, 19:48
Medlem
finkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xatrix
Kan det vara nåt som är fel i IE5? Jag kör Mozilla, Firebird, IE6SP1, Opera och alla funkar klanderfritt. Kan väl knappast komma an på admin att fixa nåt för en uppenbart trasig browser...
Jag vet inte alls. Är som sagt inte så haj på datorer. Tycker bara det är j-ligt konstigt att det bara är här på FB jag har problem.Ännu konstigare blev det när jag märkte att klockslagen syns nu när jag ska skriva i tråden. Jag fattar ingenting!!!!mvh Finkel
2003-09-08, 22:24
Medlem
Germanias avatar
Detta kanske förklarar http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;303154
2003-09-09, 00:55
Medlem
finkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Germania
Detta kanske förklarar http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;303154
Det kanske kan bero på det, jag fattar som sagt inte mkt av sånt här. Provade dock deras tips för att komma tillrätta med problemet o det sög golfboll. Blev ju i princip bara våran text kvar. Det såg för djävligt ut. Men tack iaf för tipset. Det är sjukt ändå när det bara är här på FB, med det nya jag har problem, tycker jag. Finkel

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in