Till priset "Dagens spöstraff" nominerar jag samtliga under Filosofi-forumet som röker och utvecklar teorier ang. hur universum egentligen är en såpbubbla, och att denna bubbla i sin tur befinner sig i ett annat universum ala bubbla!
Hmm...du kan alltså inte leva med att människor har andra åsikter och teorier än dig. För sådana vill du alltså utdela spöstraff och känner behov om att klaga på ett sätt som bara får dig att framstå som en tramsare. Duktigt.
Hmm...du kan alltså inte leva med att människor har andra åsikter och teorier än dig. För sådana vill du alltså utdela spöstraff och känner behov om att klaga på ett sätt som bara får dig att framstå som en tramsare. Duktigt.
Tack
Nu handlar det ju visserligen om narcissistiska pundare som tror de kan lösa världens alla problem...
Folk som leker filosofer och tror att visdom härstammar från en glödande pipkopp har tendens att irritera mig, det är allt jag har att säga!
Fullt förståeligt, men att starta en tråd i Flashback om att vederbörande personer skall få spöstraff pga deras åsikter och din irritation - placerar nästan dig under samma irritationsskapande kategori.
Fullt förståeligt, men att starta en tråd i Flashback om att vederbörande personer skall få spöstraff pga deras åsikter och din irritation - placerar nästan dig under samma irritationsskapande kategori.
Ptja, vissa städar när de är arga, andra slår på en boxsäck. Sorgligt nog så är det redan städat hemma hos mig (till skillnad från hemma hos filosoferna) och jag har ingen boxsäck. Så jag skapade en tråd om ämnet istället!