2009-01-24, 17:23
Medlem
Till priset "Dagens spöstraff" nominerar jag samtliga under Filosofi-forumet som röker och utvecklar teorier ang. hur universum egentligen är en såpbubbla, och att denna bubbla i sin tur befinner sig i ett annat universum ala bubbla!

Jag passar på att säga grattis, Hoppas ni vinner!
2009-01-24, 17:24
Medlem
4283s avatar
Jaha. N' then?

/HATE

*edit: Okej, inte för jag tror den här kommer bli långlivad? Kan ha fel. Nåja, jag nominerar den massakrerande dagismördaren, Kim D. aka the Joker .
Senast redigerad av 4283 2009-01-24 kl. 17:30.
2009-01-24, 17:28
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Jaha. N' then?

/HATE
Du har nu friheten att nominera ytterligare contenders.

Jag nominerar cannabisforats alla användare. Vill även nominera "spök"-forumet, dvs paranormala fenomen.

MVH!
2009-01-24, 17:29
Medlem
moondawns avatar
Ok, vad handlar denna tråden om då ?
2009-01-24, 17:30
Medlem
C8H11Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moondawn
Ok, vad handlar denna tråden om då ?
Står i topic

2009-01-24, 17:31
Medlem
rotten_88s avatar
Jag nominerar emotrollet och håller med om cannabisforumet.
2009-01-24, 17:31
Medlem
micaeles avatar
Hmm...du kan alltså inte leva med att människor har andra åsikter och teorier än dig. För sådana vill du alltså utdela spöstraff och känner behov om att klaga på ett sätt som bara får dig att framstå som en tramsare. Duktigt.
2009-01-24, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Hmm...du kan alltså inte leva med att människor har andra åsikter och teorier än dig. För sådana vill du alltså utdela spöstraff och känner behov om att klaga på ett sätt som bara får dig att framstå som en tramsare. Duktigt.

Tack

Nu handlar det ju visserligen om narcissistiska pundare som tror de kan lösa världens alla problem...
2009-01-24, 17:39
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig!
Nu handlar det ju visserligen om narcissistiska pundare som tror de kan lösa världens alla problem...
Kanske så, men icke desto mindre är väl deras åsikter lika mycket värda som dina? Dom kan ju faktiskt ha rätt...
2009-01-24, 17:46
Medlem
Citat:
Kanske så, men icke desto mindre är väl deras åsikter lika mycket värda som dina? Dom kan ju faktiskt ha rätt...

Folk som leker filosofer och tror att visdom härstammar från en glödande pipkopp har tendens att irritera mig, det är allt jag har att säga!
2009-01-24, 17:54
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farlig!
Folk som leker filosofer och tror att visdom härstammar från en glödande pipkopp har tendens att irritera mig, det är allt jag har att säga!
Fullt förståeligt, men att starta en tråd i Flashback om att vederbörande personer skall få spöstraff pga deras åsikter och din irritation - placerar nästan dig under samma irritationsskapande kategori.
2009-01-24, 18:08
Medlem
Citat:
Fullt förståeligt, men att starta en tråd i Flashback om att vederbörande personer skall få spöstraff pga deras åsikter och din irritation - placerar nästan dig under samma irritationsskapande kategori.

Ptja, vissa städar när de är arga, andra slår på en boxsäck. Sorgligt nog så är det redan städat hemma hos mig (till skillnad från hemma hos filosoferna) och jag har ingen boxsäck. Så jag skapade en tråd om ämnet istället!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in