• 1
  • 2
2009-01-24, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monstermagan
Nej det r ingenting som du ska bry dig om.

Vet inte om det kan vara felet men; har du kopierat "photoshop.exe" som ligger i "crack"mappen till c:/program files/adobe/adobe photoshop CS3 och ersatt orginalfilen ? Du ska frst kra setupen sen lgga filen i mappen... Basic men du kanske har missat det ?
Det r sjlva setupen som r problemet... den stannar en bit in i skiten
Citera
2009-01-24, 00:09
Medlem
monstermagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloende
Det r sjlva setupen som r problemet... den stannar en bit in i skiten
Ibland kan det vara UAC som stller till det... Lite lngskt men vrt att prova kanske? Du stnger av uac via kontrollpanelen sen anvndare nnting, sitter inte p vista just nu..
Citera
2009-01-24, 00:43
Medlem
Citat:
Ibland kan det vara UAC som stller till det... Lite lngskt men vrt att prova kanske? Du stnger av uac via kontrollpanelen sen anvndare nnting, sitter inte p vista just nu..
Kontroll av anvndarkonto? Det r bara ett konto p datorn s, ngon mer som tror det skulle kuna fungerar... testar i s fall imorgon.
Citera
2009-01-24, 00:46
Medlem
monstermagans avatar
Citat:
Kontroll av anvndarkonto? Det r bara ett konto p datorn s, ngon mer som tror det skulle kuna fungerar... testar i s fall imorgon.
Mm precis, men det kan fortfarande vara det som gr det. Har fr mig att det finns folk som har haft problem med uac nr de ska installera prog. tror till och med att jag sjlv har haft det ngon gng... Men det r som sagt lite lngskt men det r ju inte en sn stor anstrngning, sen kan du ju tnka att du slipper jobbiga popups i framtiden
Citera
2009-01-24, 00:51
Medlem
Citat:
Mm precis, men det kan fortfarande vara det som gr det. Har fr mig att det finns folk som har haft problem med uac nr de ska installera prog. tror till och med att jag sjlv har haft det ngon gng... Men det r som sagt lite lngskt men det r ju inte en sn stor anstrngning, sen kan du ju tnka att du slipper jobbiga popups i framtiden
mm, kanske vrt att testa sen d
Citera
2009-01-24, 02:20
Medlem
X_surfers avatar
Citat:

anvnd hellre "kr som administratr"
Citera
2009-01-24, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
anvnd hellre "kr som administratr"
Varken det eller "UAC" lser problemet...
Citera
2009-01-24, 12:52
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Varken det eller "UAC" lser problemet...

Kolla om loggboken nmner nt intressant (start->instllningar->kontrollpanelen->administrationsverktyg->loggboken och kolla under program)
Citera
2009-01-24, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X_surfer
Kolla om loggboken nmner nt intressant (start->instllningar->kontrollpanelen->administrationsverktyg->loggboken och kolla under program)
Den skriver:
"Product: Adobe Setup -- Installation operation completed successfully."
&
"Produkten installerades av Windows Installer. Produktens namn: Adobe Setup. Produktens version: 1.0. Produktens sprk: 0. Slutfrande- eller felstatus efter installationen: 0."

Fortfarande inget program installerat frutom shared components...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in