Flashback bygger pepparkakshus!
2009-01-23, 19:15
Medlem
machetes avatar
Jag som feströkare köpte mig ett paket örtcigaretter från Smoketower, bara för att testa. Nästan 100 spänn fick jag slänga upp med frakt och allt. Jag beställde "Clove herbal cigarettes" och de smakade kort och gott bajs. Enligt innehållsförteckningen finns där bara massa "goda" grejer i men, jag vet inte varför den smakar så jävligt; är det tjäran? Den smakar som det äckligaste i en vanlig cigarett upphöjd med 10. Nä fyfan, aldrig mer jag köper dessa. Finns där inga cigaretter med lite mer sötaktig smak?
Citera
2009-01-23, 19:18
Medlem
stilltons avatar
Gudang Garang
Citera
2009-01-23, 19:29
Medlem
machetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
Gudang Garang

Har du smakat de då? Men de ska vara jävligt starka... Men som sagt till frågeställningen varför smakar örtcigaretter så illa?
Citera
2009-01-23, 19:35
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av machete
Har du smakat de då? Men de ska vara jävligt starka... Men som sagt till frågeställningen varför smakar örtcigaretter så illa?
starka vet jag inte.. inget jag brukar röka till vardags om man säger så.. söta är dom iaf. känns som man slickar på en sockerbit om man slickar på sina läppar efter att man rökt dom.

örtcigaretter har jag aldrig provat, vet inte vad de innehåller för örter, men rent generellt kan jag tänka mig att de blir väldigt skarpa/sträva i smaken. troligtvis skulle man behöva jäsa örterna rejält för att få en mer avrundad smak, men men nu är jag ute på en väldigt teoretisk diskussion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in