Kungen- han mste vara sveriges rikaste.. gr inget sjlv har andra som gr det t honom..
Sanna och kta gudfaders metoder..
Och hans frmgenhet uppgr vl i runda slngar till ca: 180miljoner..
Kungen- han mste vara sveriges rikaste.. gr inget sjlv har andra som gr det t honom..
Sanna och kta gudfaders metoder..
Och hans frmgenhet uppgr vl i runda slngar till ca: 180miljoner..
ni som spekulerar i detta kan lgga ner!! helt meningslst att gissa vad folk har fr pengar, ni vet inte ett skit, kommer aldrig veta ett skit och ska inte veta ett skit. vem fan bryr sig?!!
ni som spekulerar i detta kan lgga ner!! helt meningslst att gissa vad folk har fr pengar, ni vet inte ett skit, kommer aldrig veta ett skit och ska inte veta ett skit. vem fan bryr sig?!!
Han r inte bland dom rikaste, men garanterat mer pengar n genomsnittet kriminella.
Medlemsavgifter tjnar han bara mer n "vem som helst" Sen fr man fundera om han bara sljer mssor eller fr in pengar frn annat hll vid sidan om. Valfritt att hata, valfritt att frst sanningen.
Jag r inte med i OG. Och jag ser inte upp till Dehno! <----
Ecke!? Vad snackar du om, vadu skadad i Huvudet? Jag sa bara att han antagligen tjnar hyfsat p medlemsavgifter. Vad r problemet, jag pstod ju inte att han var rikast i sverige eller ngot. Bara att han antagligen lever ganska bra. Vad r ditt problem?
Ecke!? Vad snackar du om, vadu skadad i Huvudet? Jag sa bara att han antagligen tjnar hyfsat p medlemsavgifter. Vad r problemet, jag pstod ju inte att han var rikast i sverige eller ngot. Bara att han antagligen lever ganska bra. Vad r ditt problem?
han snackar bara massa skit, snubben tror han lever i gangstervrlden och nr han inte gr det lever han p Fb forum...
jag tror att joakim posener r rtt s tt ocks.
men jag vet inte om man kan kalla honom gangster.
Trustor-hrvan
I mnadsskiftet oktober-november 1997 avsljas ett av de strsta ekobrotten ngonsin i Sverige. Tre svenskar, Joachim Posener, Thomas Jisander och Peter Mattsson, misstnks tillsammans med den brittiske lord Moyne och nyazeelndaren Lindsay Smallbone ha tagit kontrollen ver investmentbolaget Trustor och drefter plundrat fretaget p nrmare en halv miljard kronor.
I dag har strre delen av pengarna sprats av polisen. Drygt 130 miljoner har gtt till konton som kontrolleras av Posener, Jisander och Mattsson. Ett dussintal civilprocesser pgr om rtten till kvarvarande tillgngar i Trustor.
Joachim Posener r hktad i sin frnvaro. Inom en dryg mnad vcker statsklagare Bo Skarinder tal i Trustorhrvan.
Hur tror ni, kan Posener vara inblandad i judisk maffia som har frgreningar till massa lnder, dribland ryska maffian som domineras av judar som har medborgaskap i Israel? Har ngon kllor p detta?
Hur tror ni, kan Posener vara inblandad i judisk maffia som har frgreningar till massa lnder, dribland ryska maffian som domineras av judar som har medborgaskap i Israel? Har ngon kllor p detta?
P tiden att nn klippsk person vaknade till... bravo Cosmost...!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!