2003-09-04, 21:45
Bannlyst
"You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation."

Vad beror detta på?
Är användare alchaholic
Öm det beror på det jag skrev "lite nonsens" på "carding forum;et", skrev jag att det var på skoj 3 sekunder senare. Resten av det jag skrivit på forumet står jag för och är ingenting som strider mot de jag läst under diverse "läs reglerna"
/ Alchaholic
2003-09-04, 21:52
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alcha
"You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:

You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation."

Vad beror detta på?
Är användare alchaholic
Öm det beror på det jag skrev "lite nonsens" på "carding forum;et", skrev jag att det var på skoj 3 sekunder senare. Resten av det jag skrivit på forumet står jag för och är ingenting som strider mot de jag läst under diverse "läs reglerna"
/ Alchaholic

Säljer man piratkort åker man ut. Punkt.
Ingen nyhet.

admin
2003-09-04, 21:56
Bannlyst
OK herr admin!
då vill jag ha bevisat när jag """""""""""""""""SÄLJER""""""""""""""""" piratkort!?

det enda var att jag förespråkade samt erbjöd mig gratis piratkort vilket är enligt den gamla "LP lagen" INTE ÄR OLAGLIGT!
kolla fakta innan ni bannar någon herr admin!

vill du ha paragraf också?eller är det kanske så att ni är sponsrade av dessa skit företag och därpå bannar användare som använder orden "comhem" resp "viasat"?
ni är ju värre än gamla sovjet
2003-09-04, 22:04
Medlem
hade jag varit admin av detta forum hade jag varit ännu strängare för jag hade hellre offrat alla bråkstakarna o dom som inte lyder reglerna än att få flashback stängt igen om det än så e bara 1 dag bara för att det har varit stängt 6 månader så räcker det o aldrig igen o så e det liksom.
2003-09-04, 22:10
Bannlyst
"hade jag varit admin av detta forum hade jag varit ännu strängare för jag hade hellre offrat alla bråkstakarna o dom som inte lyder reglerna än att få flashback stängt igen om det än så e bara 1 dag bara för att det har varit stängt 6 månader så räcker det o aldrig igen o så e det liksom."

rza;
NÄR ÄR JAG EN BRÅKSTAKE? VART BRYTER JAG MOT SVENSK LAG?
fy fan vad trött jag blir på denna kommunistregim!
2003-09-04, 22:16
Bannlyst
Hade jag skrivit "jag säljer piratkort för 400 kr" då förstår jag att jag blivit bannad (och det var därför FB blev nerstängt under 6 månader). detta har jag inte gjort däremot har jag på skämt (spelar ingen roll hursomhelst>) erbjudit piratkort graits och enligt svensk lag är det inte OLAGLIGT ATT PRODUCERA SAMT GE BORT PIRATKORT!
2003-09-04, 22:18
Medlem
nä men du kanske inte bröt mot svensk lag men du bröt mot flashbacks regler o jag quotar från rubriken i första tråden i carding fourmet.
"Posta INTE ang. piratkort och dylikt i detta forum" det står u där o man ser det o du bröt det så va glad om admin låter dig vara kvar som Alcha
2003-09-04, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
hade jag varit admin av detta forum hade jag varit ännu strängare för jag hade hellre offrat alla bråkstakarna o dom som inte lyder reglerna än att få flashback stängt igen om det än så e bara 1 dag bara för att det har varit stängt 6 månader så räcker det o aldrig igen o så e det liksom.

Vilken jävla tur att du inte är det då, för hur skulle det ha sett ut då?
Jag tycker att du och vissa admin. på detta forum har förstört FB med banala varningar och tillsägelser!
Det var ta mig fan bätter innan!
Du skriver, "om jag hade varit admin"?!
Man kan ju räkna ut med röven och en kritbit varför du inte har uppnått denna, tydligen, så eftertraktade post!
Ska detta också vara ett påhopp ifrån min sida, NEJ, det är ett faktiskt påstående!
Adminatorer, skärp er innan Ni har förstört hela forumet med era påhopp, om saker som man enligt er ska ha påstått, men när man sen läser innantill så stämmer det ju inte alls!!

/BOoM!!
2003-09-04, 22:27
Medlem
ok vi kan säga så här om jag hade varit admin över ett forum med över 57000 medlemmar o inte exakt flashback då. ska alla dom medlemmar drabbas + alla personer som inte e medlemmar som tittar in varje dag bara för att en persons inlägg bröt mot lagen eller nåt o forumet fick stängas.. ska en person få drabba alla andra när dom andra e så många.
2003-09-04, 22:28
Bannlyst
nä men du kanske inte bröt mot svensk lag men du bröt mot flashbacks regler o jag quotar från rubriken i första tråden i carding fourmet.
"Posta INTE ang. piratkort och dylikt i detta forum" det står u där o man ser det o du bröt det så va glad om admin låter dig vara kvar som Alcha

Vafan banna mig på riktigt (IP banning)
tycker det är trist att flashback har blivit aftonbladet nr 2 och horar för det företag som erbjuder dem mest pengar. men å andra sidan varför bry sig när forumet har överproppats med fjortisar alá rza (som tar sina alias fån kända rappare). Nä fula gubben gick ju och han är fanimig den vettigaste på detta forum....skärp er nu eller så har ni en lunarstorm 2 om 6 månader.
2003-09-04, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .:RzA:.
ok vi kan säga så här om jag hade varit admin över ett forum med över 57000 medlemmar o inte exakt flashback då. ska alla dom medlemmar drabbas + alla personer som inte e medlemmar som tittar in varje dag bara för att en persons inlägg bröt mot lagen eller nåt o forumet fick stängas.. ska en person få drabba alla andra o dom andra e så många.

Är du Admin. då?
Jag kan inte se att det står någonstans under ditt namn!
Så lägg ner ditt storhetsvansinne och låt dom utnämda admin. sköta det som dom ska, UTAN att du lägger dig i, för dina patetiska inlägg om våra sk. "övertramp" har väl du inte med att göra överhuvudtaget, så håll du dig på din kant, och kommentera det som du är byxad till!
Och som jag ser det så kommer du aldrig att få någon admin. position, eller någon chefsposition, för att om man lägger ihop dina inlägg, så kan man ju bara konstatera att du inte är någon raketforskare!

/BOoM!!
2003-09-04, 22:35
Bannlyst
aj satan nu kom inte mitt meddelande med.trist
aja hursomhelst vill (nu blir detta lite kort)
rza: fjortis tyste med dig och sluta sno andras namn (rapparen rza i USA , oj!)

kul att flashback har blivit sponsrat av de svenska kommersiella kanalerna.....fy fan jag spyr galla över hur FB har förstörts på bara 5 månader....trist som fan

tacka vet jag exet.nu
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in