2009-01-23, 04:31
Medlem
noremlacs avatar
Har detta någonsin skildrats på film? Då menar jag den incestuösa delen, tvillingar i porr har man ju sett (såsom Milton Twins t.e.x). Och om det finns, hur faen har filmskaparna lyckats med detta spektakel? Jag menar, ett normalt funtat tvillingpar går ju knappast frivilligt med på en sådan scen. Kan isåfall tänka mig att Texas är en het kandidat till rollbesättningen (inga fördomar här inte!). Diskuterade saken med en god vän igår, och han påstod att det fanns flertalet lesbiska tvillingar som har fastnat på band, därav min frågeställning.
Citera
2009-01-23, 04:37
Medlem
Megalomanias avatar
Din polare har rätt.

Jag förstår inte riktigt problemet här för vilken normalt funtad person har sex framför kameran oavsett om det är familjemedlemmar inblandade eller ej? Vad som är normalt är relativt och pengar är ett mycket bra glidmedel.
Citera
2009-01-23, 05:43
Medlem
Bockstensmannens avatar
En liten länk med ovanstående

http://www.hottestonly.com/hottest_o...lesbian_Twins/

själva akten börjar omkring 15 min

OBS porr
Citera
2009-01-23, 06:38
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen

OBS porr
sssSSSSWEEEEEEEEEEET

/HATE - love!
Citera
2009-01-23, 09:05
Medlem
Tazquas avatar
Hur fan kan man gå med på en sån sak?
Finns nog en del pengar att hämta men usch.
Citera
2009-01-23, 11:17
Medlem
Allibabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bockstensmannen

OBS porr
Stolta föräldrar dom måste ha
Citera
2009-01-23, 23:09
Medlem
noremlacs avatar
Hur fan resonerar man syskon emellan? "Du, vi får 50 buckis om vi lajjar lite med varandra, låter väl som en bra deal?". För egen del tycker jag det är ganska disturbing faktiskt.
Citera
2009-01-23, 23:23
Medlem
Mango Chutneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tazqua
Hur fan kan man gå med på en sån sak?
Finns nog en del pengar att hämta men usch.

Försök att inse att alla inte tänker likadant som dig. Vissa gillar bajs, vissa tänder på djur, osv. För dem är det inte äckligt, de knullar en hund gratis, medan du kanske skulle göra det för en miljon. Du kan inte anta att tvillingarna resonerar som dig, de har inte samma känslor för varandra som du har för dina ev syskon. För dem är det inte äckligt, alltså blir det inte något problem.
Citera
2009-01-24, 04:50
Medlem
Bockstensmannens avatar
Tänk på all konstig psykologi som finns mellan enäggstvillingar, de är ju nästan som samma person Lite som att onanera så att säga!
Citera
2009-01-26, 07:32
Medlem
Grumbledocks avatar
De flesta knullar nog, bara de får en slant för besväret. Så bra betalt är det såklart, sedan kan ju tjejer rent fysiskt "inte ha sex" (från genusföreläsning) dvs de kan inte naturligt sett penetrera varandra med något (en kuk) vilket gör det hela harmlösare/ofarligare. Tror många skulle tveka mer att ha sex med en bror än med en syster, just då sexet blir mer verkligt med killen.

Tvillingporr är dessutom hyfsat populärt inom "branschen" så det är väl inte förvånande att det finns film på det, allt kan hända bara du betalar nog mycket...
Citera
2009-02-13, 19:37
Medlem
Produktionsbolaget bakom bland annat "French Pee" hade ju ett par tvillingar som genomförde kvasiincestuösa handlingar. Dessutom har ju produktionsbolaget Hightide ett par-tre st helincestuösa filmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in