2009-01-22, 20:02
Medlem
b0gfettos avatar
Går det att visa vilka forum som är under ett annat när man kollar på huvudsidan?
T.ex. under Mat, dryck och tobak så är det sju forum till som inte syns förrän man går in där.

Så här ser det ut på huvudsidan på ett annat forum:
"Lagliga droger
För tuff för kaffe, för feg för heroin
Underforum: Alkohol, Tobak"

Det skulle nog underlätta för många att man ser dom direkt?
Citera
2009-01-22, 20:06
Medlem
Mycket bra idé. Håller fullständigt med.

Citera
2009-01-22, 20:09
Medlem
4283s avatar
Finns det inte någonting som man med Greasemonkey och Flashscript kan ordna till? Har för mig att det står i den tråden i alla fall.
Flashscript (för att förhöja upplevelsen av FB) /Mod. Eller så var det att man kan "förhandsgranska" trådar innan man går in på dem... Finns många tillägg i den där tråden i alla fall.
Citera
2009-01-22, 20:14
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Finns det inte någonting som man med Greasemonkey och Flashscript kan ordna till? Har för mig att det står i den tråden i alla fall.
Flashscript (för att förhöja upplevelsen av FB) /Mod. Eller så var det att man kan "förhandsgranska" trådar innan man går in på dem... Finns många tillägg i den där tråden i alla fall.

Jag tycker att det borde vara standard utan något program, tvivlar på att det kräver så mycket av forumet.
Förhandsgranskning av trådar har tagits upp där förut och det är en funktion jag också vill ha igen men det har vi fått svar på och det är en helt annan tråd.
Citera
2009-01-22, 23:48
Medlem
Harald.Nyborgs avatar
Får hålla med.. Skulle vara enkelt att implementera, och skulle förhöja upplevelsen av FB väldigt mycket..
Citera
2009-01-23, 03:31
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Tänkte faktiskt samma tanke i förrgår, det skulle absolut vara uppskattat.
Citera
2009-01-23, 09:21
Medlem
antagonistens avatar
Du menar en omvänd version av den här pilen: http://i39.tinypic.com/20jp7yw.jpg ?
Om ja så skulle det bli otroligt rörigt med tankte på att det finns runt 180 forum här på Flashback.

Edit: Jag tror att jag missförstod dig.
Du vill alltså att underforumen skall listas under rubriken?
Citera
2009-01-23, 14:58
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Du menar en omvänd version av den här pilen: http://i39.tinypic.com/20jp7yw.jpg ?
Om ja så skulle det bli otroligt rörigt med tankte på att det finns runt 180 forum här på Flashback.

Edit: Jag tror att jag missförstod dig.
Du vill alltså att underforumen skall listas under rubriken?

Japp, som det står på din edit. På IT-säkerhet så blir det:
"IT-säkerhet Diskussioner om IT-säkerhet, kryptering och wardriving.
Underforum: Avancerad IT-säkerhet"

Kan se lite knasigt ut med dom som har massa underforum, men dom flesta har ju inte det.
Citera
2009-01-23, 15:06
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Japp, som det står på din edit. På IT-säkerhet så blir det:
"IT-säkerhet Diskussioner om IT-säkerhet, kryptering och wardriving.
Underforum: Avancerad IT-säkerhet"

Kan se lite knasigt ut med dom som har massa underforum, men dom flesta har ju inte det.
Det kan faktiskt bli rätt snyggt. Men jag tycker samtidigt att man ska få välja om man vill visa underforum eller inte.

/HATE
Citera
2009-01-23, 15:08
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4283
Det kan faktiskt bli rätt snyggt. Men jag tycker samtidigt att man ska få välja om man vill visa underforum eller inte.

/HATE

Borde ju gå att göra nån pil som den antagonisten visade, fast där man döljer underrubrikerna istället för hela forumskategorin? Eller nån inställning i Profilen bara.
Citera
2009-01-23, 15:12
Medlem
Theezs avatar
Någon i den här stilen är det TS menar. (Om jag uppfattat det rätt)

http://f1.bashfile.net/c9aii.png (Det som är inringat i vitt, sub-forums delen.)

Det skulle definitivt förhöja upplevelsen av Flashback, och göra det lättare att navigera.
Citera
2009-01-23, 15:14
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theez
Någon i den här stilen är det TS menar. (Om jag uppfattat det rätt)

http://f1.bashfile.net/c9aii.png (Det som är inringat i vitt, sub-forums delen.)

Det skulle definitivt förhöja upplevelsen av Flashback, och göra det lättare att navigera.

Exakt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in