• 1
  • 2
2009-01-22, 15:18
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wardevill
Nr man ser p mtare i datorn s rr sig dem upp och ner s dr verkar det inte vara ngot fel.. Men frn hgtalarna kommer ingenting..

Jag har tre kablar, i den frra datorn gick alla tre in i ljudkortet nu p den nya finns bara tv uttag, ett bltt och grnt (jag har svart, grnt och oranget)

Jag ger upp...
Grnt uttag p datorn r 99% skert ljudutgng.
Citera
2009-01-22, 15:38
Medlem
hottentotts avatar
d kan du ju brja med att ta ljudkortet frn gamla datorn och stoppa in i nya datorn.
Om ditt nuvarande ljudkort nd inte stdjer 5.1 ljud s varfr hlla p att bka vidare?
Du kan ju stoppa in ett par hrlurar och felska tills du fr ljud s nr du ntligen lst det s kommer det inte vara till ngon hjlp iaf eftersom du inte kan koppla in dina 5.1 hgtalare i ljudkortet.
S jag skulle lsa problemet med att f in ett ljudkort som stdjer hgtalarsystemet innan jag brjar bka med att inte f ngot ljud.
Citera
2009-01-22, 19:07
Medlem
wardevills avatar
Nu testade jag med ipod hrlurar och satte in dem direkt i hgtalarna men det kom nd inget ljud.. =/
Citera
2009-01-22, 22:58
Medlem
hottentotts avatar
varfr stoppar du dem i hgtalarna det r vl nd i datorn du ska stoppa hrlurarna.
Citera
2009-01-27, 22:31
Medlem
Jag har haft samma problem, fast jag kpte inte min ny. men nr jag ska stoppa "hanarna" i "honorna" s brusar det bara. men har du provat att ta ut ljudkortet och satt i det igen. men sjlv klart kan det vara mkt fler orsaker.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in