2009-01-22, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke73
Låt saker å ting va Innan man vet vad som ligger bakom händelsen

Folk har ett enormt intressesug trots att dom inte har någon anknytning alls till saken. Man vill veta och få fram allt. Även du vill få fram namn:
https://www.flashback.org/showthrea...0#post14104570

Dock blir det jobbigare om man känner personen ifråga. Det har vi sett i andra trådar.

Men jag har inget mer att tillföra nu så jag kan låta saker och ting vara.
Citera
2009-01-22, 14:57
Medlem
:-)
Senast redigerad av stomatol 2009-01-22 kl. 15:47.
Citera
2009-01-22, 14:59
Medlem
Nicke73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75
Folk har ett enormt intressesug trots att dom inte har någon anknytning alls till saken. Man vill veta och få fram allt. Även du vill få fram namn:

Dock blir det jobbigare om man känner personen ifråga. Det har vi sett i andra trådar.

Det där handlar om han som sköt Nån va och sköt mot hans lägenhet
Citera
2009-01-22, 15:01
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av turbo75

Hänger den där skottlossningen ihop med mordet, finns det nån länk ang. den där skottlossningen, adress o.s.v..
Citera
2009-01-22, 15:04
Medlem
Skottlossningen mot lägenheten skedde på Kavallerigatan 17. Samma nummer som misstänkte gärningsmannen bor på.

http://www.wighsnews.se/nyheter.php?...&notisid=36123
Citera
2009-01-22, 15:04
Medlem
SBligans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Hänger den där skottlossningen ihop med mordet, finns det nån länk ang. den där skottlossningen, adress o.s.v..

Var någon som sköt mot J.Ms lägenhet. Dock ska det inte ha varit den som blev mördad i natt som sköt.
Citera
2009-01-22, 15:06
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SBligan
Var någon som sköt mot J.Ms lägenhet. Dock ska det inte ha varit den som blev mördad i natt som sköt.
Ok, tack för infon..
Citera
2009-01-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke73
Det där handlar om han som sköt Nån va och sköt mot hans lägenhet

Ingen aning om vad det där handla om. Ville bara ge en förklaring till varför vi sitter här och letar namn, bilder, facebook-konton mm.

Dock är det ju ingen i den här tråden som ens yppat något om dessa två personerna hur dom är som just personer eller varför detta skedde när namnet stod klart.

Annars brukar det alltid dimpa in: "Jaha, han. Den knarkaren. Han är homo. Farsan är pedofil. Sambon är slampa..." och allt annat möjliga påhitt om varför mordet skedde. Man länkar till familjen och ger ut deras telefonnummer där man uppmanar dom att ringa dom mitt i natten.

Här har det varit städat och folk vill bara ha info. Men så fort det gäller någon man känner så ändrar man den inställningen. Inget konstigt men något man får acceptera är att vi andra inte är på den sidan.....denna gång.
Citera
2009-01-22, 15:12
Medlem
Sök på google på hans förnamn och efternamn sen klickar ni på första länken. Rätt komiskt!
Citera
2009-01-22, 15:29
Medlem
Personen som vart dödad heter Mikael Lööw (tror det e rätt stavning)
Född 1979 och gick i södervikskolan.

Personen som skjöt heter J***e M*****ä

Dessa känner varandra sedan lång tid tillbaka och det ska tydligen handla om droger (ovanligt för att vara i väsby )
Citera
2009-01-22, 15:31
Medlem
Nicke73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betway
Sök på google på hans förnamn och efternamn sen klickar ni på första länken. Rätt komiskt!

Vad e det som e komiskt med att nån vinner på triss ??
Citera
2009-01-22, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _rFX_
Personen som vart dödad heter Mikael Lööw (tror det e rätt stavning)
Född 1979 och gick i södervikskolan.

Personen som skjöt heter J***e M*****ä

Dessa känner varandra sedan lång tid tillbaka och det ska tydligen handla om droger (ovanligt för att vara i väsby )

Lööf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in