2009-11-20, 19:23
Medlem
Jag sökte och fann mig inget relevant.

Hur man gör om man vill få tag i små "filmisar" som man vill visa för den man snackar med och var hitta man såna. Ja, jag menar när tjejer suger kuk och knullar och sånt.
Citera
2009-11-20, 19:28
Medlem
pherbl0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proceed
http://apatch.org/

Med A-patch så kan man fixa flera saker som ...

Some of the options include the ability to remove the big advertisement located on the contact list. Another option would be to disable the nudge delay timer, allowing you to send consecutive nudges without having to wait a few seconds in between. Other useful options include removing buttons such as "Activities", "Windows Live Today", and dozens of others buttons, multi-msn, show idle status of other users, and so on.

Jag personligen har kört med det en längre tid och är helnöjd
Tack, fungerade utmärkt, speciellt nöjd med att slippa dela foton.
Citera
2009-11-26, 11:47
Medlem
Snoppzors avatar
Antar att den här tråden är rätt plats för mig.

What the fudge, jag har formaterat om min dator. Har Windows XP. Och vill göra något så primärt som att installera Live messenger. Har fixat Windows installer. Installationen går fin-fint - till 100 %. Men istället för att dra igång så börjar den återställa hela installationen. Vilket resulterar i att jag sitter här och svär.

Någon som med mellanstadiepedagogik kan förklara vad jag ska göra?
Citera
2009-11-26, 11:51
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tributer
Jag sökte och fann mig inget relevant.

Hur man gör om man vill få tag i små "filmisar" som man vill visa för den man snackar med och var hitta man såna. Ja, jag menar när tjejer suger kuk och knullar och sånt.

http://www.dirtymsn.net/
Citera
2009-12-03, 16:53
Medlem
Bara en fråga då jag inte riktigt har hängt med på den senaste tiden. Vad är det som "Live" står för och är egentligen? Vad är det som är Live? Vad är skillnaden från gamla sköna msn?
Citera
2009-12-03, 19:37
Medlem
Amagadwats avatar
Ser ingen skillnad på den nya Windows Live Messenger förutom att jag har en ny ikon i Snabbstartsfältet!

(A-patch ftw, ingen reklam etc)
Citera
2009-12-04, 16:18
Medlem
Förstår inte hur folk frivilligt kan välja att skicka bilder istället för att dela dem... Funktionen är ju galet bra.
Citera
2009-12-04, 20:05
Bannlyst
Ehhh ja det är faktiskt en skämt, har ni inte fattat det än?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in