Jag undrar hur sant detta är :
- Mer användarvänligt
- Bättre batteritid
- Gadgets överallt
- Multi-touch, styr med fingrarna
- Mer stöd för filmformat
- Bränna ISO-filer
- Färre bundlade program
- Startmenyn uppdaterad
- Bättre hantering av tjänster
Som i grund och botten är Windows 7 windows 6.0 det vill säga vista.
Sen är frågan finns det nå program för windows7? Eller kan man tanka ner program med XP eller vista betäckning på? Själv har jag ingen koll på det där? OS Programen borde väl vara kompatibilitet med varandra?
Själv hade jag tänkt satsa på Windows7, Men om det liknar vista för mkt, förlåt mig, det är sopptunan som gäller. Då slår Windows XP PRO med storm.
De som vet hur likt windows 7 är vista på en skala 1-10 får gärna svara?
Tror jag fick mitt svar i länken ni gav mig:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=791656
"2009-01-14, 11:08 #737
ekk3123
Medlem
Reg.datum: Jul 2006
Fungerar hur bra som helts -för den som vill surfa porr, chatta och skriva word document.
Jag har använt Windows 7 i 1 dag och är redan trött på reboots. Spelen crachar när man tabbar ur dem, filmer i fullscreen på TVn fungerar i några minuter sen crachar datorn, ventrilo buggar och vissa program är inte utvecklade för windows 7 över huvud taget.
Men visst är det tuft med den nya lösningen på multiple-windows i typ IE/FF men det går ju fan inte att minimera från arbetsfältet =/
Jag säger att ala borde vänta på en stabil version, då blir säkerligen många av dessa problem lösta.
Nu ska jag ta bort Windows 7 Betan och köra Vista ev. XP (pga att vista suger) "
Vad kommer efter windows7(6.1), någon som vet?