Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-21, 18:00
Medlem
ZhongNanHais avatar
Hej
finns det torrent download plugin till safari eller google chrome?
jag googlade lite och hittade till firefox (men firefox kraschar alltid på min dator) och opera har det inbyggt från början men skulle hellre använda safari eller möjligtvis chrome.
Citera
2009-01-21, 18:05
Medlem
ZhongNanHais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
Hej
finns det torrent download plugin till safari eller google chrome?
jag googlade lite och hittade till firefox (men firefox kraschar alltid på min dator) och opera har det inbyggt från början men skulle hellre använda safari eller möjligtvis chrome.

förtydligande:
safari för mac och chrome för windows då givetvis även om chrome inte passar så bra in på detta forum...
Citera
2009-01-21, 18:11
Medlem
phanderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZhongNanHai
förtydligande:
safari för mac och chrome för windows då givetvis även om chrome inte passar så bra in på detta forum...

Om du kan tänka dig att byta webläsare så finns torrent-funktion inbyggt i Opera i övrigt är det en kanonwebläsare dessutom.

EDIT: Finns plugins till Firefox annars. http://www.wyzo.com/firetorrent/
Jag själv använder inte Safari men har fått för mig att utbudet av plugins inte är så jättestort. I början använde jag bara Saft och Inquisitor.
Senast redigerad av phanders 2009-01-21 kl. 18:15.
Citera
2009-01-21, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av phanders
Om du kan tänka dig att byta webläsare så finns torrent-funktion inbyggt i Opera i övrigt är det en kanonwebläsare dessutom.

EDIT: Finns plugins till Firefox annars. http://www.wyzo.com/firetorrent/
Jag själv använder inte Safari men har fått för mig att utbudet av plugins inte är så jättestort. I början använde jag bara Saft och Inquisitor.

Han skrev ju att han redan visste att det fanns till Opera och Firefox. Det var inte det han frågade efter
Citera
2009-01-21, 19:31
Medlem
phanderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noujz
Han skrev ju att han redan visste att det fanns till Opera och Firefox. Det var inte det han frågade efter

Shit, ska inte sitta här när jag är så trött som jag är. Tokmissade den. Ursäkta mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in