Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2009-01-21, 01:12
Medlem
Asgarvads avatar
Jag har sett många inlägg på diverse trådar där folk undrar över saker och ting och nån i sitt svar bara skriver "www.google.se" och inget annat. Föga informativt tycker jag: Att det finns sökmotorer på Internet vet väl varenda barnunge? Har man ingenting annat att tillföra kan man låta bli!
Eller..?
Citera
2009-01-21, 01:22
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asgarvad
Jag har sett många inlägg på diverse trådar där folk undrar över saker och ting och nån i sitt svar bara skriver "www.google.se" och inget annat. Föga informativt tycker jag: Att det finns sökmotorer på Internet vet väl varenda barnunge? Har man ingenting annat att tillföra kan man låta bli!
Eller..?

Varenda jävla barnunge verkar tydligen inte veta vad det är till för och hur det används då det kommer upp flertalet trådar med pissenkla frågor utan något diskussionsunderlag alls som dom kunde fått reda på på fem sekunder med Google, därför måste det upplysas om denna hemska uppfinning.
Citera
2009-01-21, 02:38
Medlem
4283s avatar
Som st0ckis säger, det finns alldeles för många som inte ens försöker själva innan de postar skiten, och behöver fanimig en uppläxning. Jag kan inte komma ihåg många gånger då det faktiskt är några som varit medlemmar ett bra tag som skrivit en tråd där det har kommit upp något i stil med "GOOOGLAAAAAAA!!!!!!!!!", utan det är bara nya användare som inte lärt sig att det här forumet inte är en frågesport. Därav detta möjliga KFK-beteende.
Citera
2009-01-21, 12:19
Bannlyst
Det är dock ett problem med att inte bara en utan ibland även flera medlemmar förpestar forumet med "sök för fan" - inlägg. Det är nästan ett värre problem än de som skriver för enkla frågor. Man borde låta modsen sköta avgörandet ifall en tråd behövs eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in