• 1
  • 2
2009-01-21, 15:34
Medlem
Andreasvbs avatar
Testade du att stänga av FileVault, om den är på?

För att se vilka filer ett program använder: Program/Verktygsprogram/Aktivitetskontroll.
Citera
2009-01-21, 16:26
Medlem
AdamJ5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb

För att se vilka filer ett program använder: Program/Verktygsprogram/Aktivitetskontroll.

Nej, File Vault har aldrig varit på. Och att dra upp aktivitetskontrollen var det första jag gjorde, men det går väl inte att se vilken process som håller på att skriva mest till hårddisken?
Citera
2009-01-21, 16:28
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb

Porr kanske? Sluta porrsurfa så slipper du få hd'n fylld hela tiden.
Citera
2009-01-21, 17:00
Medlem
phanderss avatar
Vad heter filerna som ligger i papperskorgen? Testa att öppna dem i en texteditor (vet att de är stora men försöka kan man alltid göra) för att se om det står någon info om vilket program de kommer från. Jag tror inte på Aktivitetskontroll:en då man alltid har en förmåga att ha en massa skit uppe och kolla vilka filer alla program använder är en börda.

Lycka till iaf.
Citera
2009-01-21, 18:59
Medlem
AdamJ5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Porr kanske? Sluta porrsurfa så slipper du få hd'n fylld hela tiden.
Swing and miss.

Citat:
Ursprungligen postat av phanders
Vad heter filerna som ligger i papperskorgen? Testa att öppna dem i en texteditor (vet att de är stora men försöka kan man alltid göra) för att se om det står någon info om vilket program de kommer från. Jag tror inte på Aktivitetskontroll:en då man alltid har en förmåga att ha en massa skit uppe och kolla vilka filer alla program använder är en börda.

Lycka till iaf.

http://i132.photobucket.com/albums/q...5/Bild1-16.jpg
Citera
2009-01-21, 19:05
Medlem
phanderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamJ5
http://i132.photobucket.com/albums/q...5/Bild1-16.jpg

Vilken mapp är störst? Vad står det i de små filerna (om du inte orkar öppna de stora vilket jag antagligen inte skulle orka heller då det tar ett tag) ?
Jag är ju inte säker att du får fram något matnyttigt ur mitt förslag men det är så jag skulle försöka göra iaf.

Nå, vad får du fram?
Citera
2009-01-24, 02:16
Medlem
AdamJ5s avatar
Nu har det slutat, lika plötsligt som det började. Ingen aning om vad som orskade det hela.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in