Hm, det var en gräsligt ful font (stil på texten) du hade. För övrigt var det en helt okej film, spelat mycket Oblivion i mina dagar och det är såklart kul att se familjära miljöer. Lite svårt att förstå handling (målet), men det kanske var meningen då det hela skulle vara lite "mystiskt".
haha kollade igenom datorn lite och hittade en video som jag gjort för några år sedan. hade tydligen lagt upp den på youtube. Fått för mig att jag gjorde ( bildvideon ) i windows movie maker. Några ide'er på formgivning eller dyl på framtida filmer?
Vet inte om det är meningen att man ska posta sånna här filmer i denna tråden men den här har jag suttit och gjort det tog lite tid eftersom jag inte fick rätt med kvalitén.
Här har ni ni några av våra (jag och mina kompisar) Bondfilmer och en dramafilm från vår sida.
Säg gärna vad ni tycker om filmerna i sig, skådespeleriet, manus och dialog.
High Staked Diamonds släppte vi första veckan i januari detta år så den är den senaste.
Snart ska vi börja spela in uppföljaren till Blunt Dignity, Blunt Dignity 2. Till den ska vi köpa en ny mikrofon, börja filma i High Quality istället för Standard Quality, plugga våra repliker dagen innan filmning och bättra på skådespeleriet ännu mer.
Som sagt, säg gärna vad ni tycker om alla projekt eller bara något.
Har bara sett Operation: Tremblement i skrivande stund men jag tyckte att den var bra för att vara en amatörproduktion! Ibland infinner sig den klassiska Bondkänslan faktiskt lite, men jag saknar dock den brittiska torra humorn i vissa stunder. Pluggar ni inte in era repliker innan dagen innan filmning? De verkade ändå vara ganska väl inövade. Slagsmålen var också adekvata för en sådan produktion som eran, inget märkvärdigt men absolut inget dåligt. Gillade rekreationen av scenen när Bond möter Jaws, påminde mycket om originalet.
Ja, fortsätt kämpa så tror jag nog att det kan bli något riktigt bra av det här i slutändan!
Nu kom jag på ett annat viktigt element som behövs i en Bondrulle, brudarna såklart.