2009-01-20, 21:29
Medlem
Ipissonus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkeq
Känner en kille som har blivit lärare och kommer utbilda dagens ungdomar om droger. Så om 10 år så är det inte omöjligt.

Lärare följer läroplanen, be din kille ändra på den istället.
Citera
2009-01-20, 21:38
Medlem
minilogos avatar
Det enda negativa jag kan komma på är väll att man inte orkar göra något förutom att äta, skratta, lyssna musik och bara njuta vilket kan vara segt ifall man har något man måste göra senare på kvällen/eftermiddagen. Men eftersom det är en del av ruset och helt underbart ser jag det ändå inte som något negativt.
Visserligen röker jag verkligen inte dagligen utan bara någon gång när jag har så detta är ju inget problem för mig. Men annars är det väll inte så bra när man bara skjuter allt framåt Fan onödigt skrivet av mig...
Citera
2009-01-20, 22:01
Medlem
inte göra någonting utan att ta "sin lilla spliff"
Citera
2009-01-20, 23:07
Medlem
TasteThatWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madgoat100
Är det så jobbigt för dig får du väl sluta röka.

Det går att utföra saker även om man e rökt ofta.
Krävs bara att du BESTÄMMER dig för att faktiskt göra det.

Joo jag vet.! har t.ex alltid tänk skaffa en lägenhet nu.. men har bara aldrig blivit av. så NU så håller ja äntligen på att fixa en lägenhet. ja bestämmde mig hellt enkelt för att bara göra det o inte vänta mera.! är trött på sånt. ni har hellt rätt i att det i nästan så att det är drogen som styr över mig och inte tvärt om.. men ska försöka ändra på det nu
Citera
2009-01-20, 23:12
Medlem
TasteThatWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shizzle
Hur ofta röker du? Är det så att motivationen är borta även när du inte är bäng? Varför slutar du inte röka ett tag och styr upp din situation? Det är ju bara att bestämma sig för att inte köpa mer röka nästa gång det är slut, inte svårare än så.

ja har väl rökt ca 3-4 dagar i veckan menn taggat ner mycket dom sista månaderna.. jaa det är ju det att ja är i stort sett aldrig motiverad .. och till påståendet att ta ett bra uppehåll med rökat så har ja faktiskt tänk på det rätt mycket! det känns som att ja skulle komma mer rätt på fötterna om ja slutade upp ett tag!
Citera
2009-01-21, 00:15
Medlem
shizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TasteThatWeed
ja har väl rökt ca 3-4 dagar i veckan menn taggat ner mycket dom sista månaderna.. jaa det är ju det att ja är i stort sett aldrig motiverad .. och till påståendet att ta ett bra uppehåll med rökat så har ja faktiskt tänk på det rätt mycket! det känns som att ja skulle komma mer rätt på fötterna om ja slutade upp ett tag!
Det tycker jag låter som en bra idé! Om inte annat så sparar du ju lite pengar och så kommer du ju märka om det beror på cannabis eller någonting annat. En nykter period kan inte skada.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in