• 1
  • 2
2009-01-20, 12:48
Medlem
Andreasvbs avatar
Kolla så det verkligen är rätt nyckel du skriver.

Om det är en OEM-skiva kan det vara en annan nyckel.

Du skulle kunna testa Vista/Windows 7 annars, där kan man skriva nyckel efter installationen.
Citera
2009-01-20, 16:21
Medlem
HaxxarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av el.zakke
Sa maste det ju vara. Men nu har det dykt upp ett annat problem. Min nyckel funkar inte, och allt e orginal. /suck jag blir sa trott..
Sa nu vagar jag inte testa, Har for mig att nyckel fyller man i efter man redan har skapat partitionerna, surt att da sitta med ett windows som jag inte kan komma in pa. och ingen tillgang att hamta ett annat..

lr?

Jag ar 99% saker pa att det ar ratt skiva till ratt nyckel. Jag menar, Hur manga orginalskivor har man egentligen? haha

Sa det blir val att bli pirat nu da. nar man for en gangs skulle ska gora det ratt sa blir odet annorunda, Fodd pirat - alltid pirat

Känner igen mej. Köpte COD4 och då får jag klart som fan en nyckel som inte fungerar . Cracka, då funkar det Konstigt att fler laddar hem än köper...
Citera
2009-01-20, 22:46
Medlem
el.zakkes avatar
Har fortfarande inte fatt ordning pa det hela, men jag ska forsoka inatt, aterkommer imon med vad felet ar, sa man vet i framtiden om det kan hjalpa nan annan
Citera
2009-01-21, 16:11
Medlem
el.zakkes avatar
Ok, anlednignen?

Jag provade med legancy usb, och jag testade fran windows, men inget funkade.

jag bestamde mig for att fixa en annan windows skiva. eftersom min orginal skiva vagrade boota. jag bytte ut mitt tradlosa tagent bord mot ett usb tagetnbord med kabel och korde igen, inget funkade..

Jag hamtade hem ett annat windows trots atrt jag inte hade repor lr nat pa orgionalet.

Wops sa funkade allt. Installerade det och korde. Blev lite forbannat att orginalskivan inte funkade. (Det vanliga gnallet om Microsoft) Iaf, testade igen med orginal, och Wops nu fubnkade det.

Skumt, min slutpladdring ar forsumbar. Har ingen.

TACK alla for er hjalp.
Citera
2009-02-07, 03:33
Medlem
el.zakkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av el.zakke
Jag provade med legancy usb, och jag testade fran windows, men inget funkade.

jag bestamde mig for att fixa en annan windows skiva. eftersom min orginal skiva vagrade boota. jag bytte ut mitt tradlosa tagent bord mot ett usb tagetnbord med kabel och korde igen, inget funkade..

Jag hamtade hem ett annat windows trots atrt jag inte hade repor lr nat pa orgionalet.

Wops sa funkade allt. Installerade det och korde. Blev lite forbannat att orginalskivan inte funkade. (Det vanliga gnallet om Microsoft) Iaf, testade igen med orginal, och Wops nu fubnkade det.

Skumt, min slutpladdring ar forsumbar. Har ingen.

TACK alla for er hjalp.

Ar det inte sjukt???
Finner verkligen inte nan foprklaring till detta...
Nan mer erfaren, visare, smartare, mer kunnig som kan svara pa detta??
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in