Hade gärna postat detta i "relationer&samlevnad" men ämnet är tyvärr av filosofisk natur, har du ingen insikt i den *dualistiska fällan* så är förmodligen ditt inlägg tyvärr inget värt, allt är förstås uppskattat men förvänta dig ingen respons i det fall ditt inlägg är överflödigt.
Här sitter jag nu, närmare 3Lvin full och med bara några timmar kvar innan jag ska till och jobba.
Mitt problem ligger i förmågan att ta till sig och även senare ofrivilligt ge ut känslan av obehag, saken är den att jag tidigare i en slags... martyrskap har har tagit på mig uppgiften att bearbeta släktingars och vänners olika problem utan den nödvändiga infon för dessa specifika upplevelser, för dessa mina nära har jag alltid agerat 100% positivt och försökt underlätta bördan vilket nu orsakar oerhörda problem för mig, jag är i nuläget fältförsäljare vilket kräver en hel del entusiasm och positivt beteende.
Allt detta speglar av sig i min levnadssituation i form av både sociala och ekonomiska problem och jag vet verkligen inte vad jag ska göra, jag vet att man kan dumpa över aberet på *nästa* person(detta är dock något jag inte vill) men är det verkligen försvarsbart? jag har upplevt ego-döden och är inte säker på att jag vågar ta den risken.
Låter säkert helt vansinnigt om man inte förstår vad jag talar om, men då är det bara att ignorera

.