Citat:
Ursprungligen postat av servus
Vad får vi ut av det då? Att Sverige förvandlas till Irak kan ju knappast ses som positivt.
Citat:
Ursprungligen postat av micke_h
Precis! Vad tjänar vi på detta? Att vi får världens högsta skatter och en massa otacksamma kravmaskiner som startar upplopp så fort det inte passar dom är knappast nåt som någon vill ha i sitt land. Ut med dom för fan!
Vad får vi ut av att ha er boende i Sverige? Tycker det är dags att sluta vara rädda för muslimer. Det är trots allt bara en religon...
Citat:
Ursprungligen postat av HeroiskAnanas
Snuggles88: Det är dags för dig och många andra svenskar att inse att människor inte är goda. Sluta vara så naiv och försök hålla dig till verkligheten. Muslimer har stått för drygt 12,500 terrordåd sedan 9/11. Jag tycker det är ett hån mot alla som råkar ut för våld motiverat av Islam när du och andra försöker försvara Islam. Hur ofta försvarar du nazism/kommunism med att "man inte ska dra alla över en kam"?
Människor är inte goda... så då ska inte jag va det heller? Vad är det för inställning. När du träffar en ny människa, går du in med inställningen att denna person är ond?
Jag skulle vilja se statistik som stödjer ditt påstående om 12500 terrordåd. Hur har man räknat detta? Eftersom det mer eller mindre är krig i och runtom Israel, om man nu räknat våldet som pågår där som terror, är det inte så konstigt. I så fall kan man säkert hitta ganska många "terrordåd" från kristna också... *host* USA *host*.
Islam är en religon, nazism och kommunism är en politisk åsikt. Jag försvarar inte Islam, jag försvarar människorna bakom Islam. Jag tycker inte man ska dömma folk för deras religon. Jag tycker muslimer som utövar våld på andra är dåliga människor. Jag tycker kristna som utövar våld på andra människor är dåliga människor. Det spelar inte någon roll vilken religon man tillhör.
Citat:
Ursprungligen postat av servus
Ett typexempel på fienden i det stundande fosterländska kriget, systrar och bröder

Amen brother!
Höll på att ramla av stolen av skratt... är detta ett ironsikt inlägg eller bara fullständigt askul?