Resultat: Skall vi förbjuda avatars på Flashback?
Ja, plocka bort funktionen helt!!!
17,00%
17 röster
Nej, plocka bara bort avatars som är stötande
83,00%
83 röster
2003-09-04, 11:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Du är nog ganska ensam om den åsikten.

Säg inte det. Djurgården är nog så långt ner i smakstegen som man bara kan komma enligt mig =)

Är det bara jag förresten som undrar varför några tattare ska "förstöra" hela forumet med regler och skit bara för att de inte törs titta här på jobbet? På jobbet ska man väl arbeta?? Fan vore om jag satt och surfade här på mitt jobb...
Kan inte folk titta på jobbet, synd för er! Arbeta!! :mad:
2003-09-04, 13:40
Medlem
Zosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Du är nog ganska ensam om den åsikten.
Jag var tydligen inte ensam
2003-09-04, 18:51
Medlem
Instämmer klart med info(och många därtill) om att avataren med skithålet var vidrig. Men thompa har helt rätt på en punkt. Gällande det här med arbete. Själv har jag inte ens tillgång till dator på mitt jobb, och inte gnäller jag för det. Som sagt så skall inte vi som surfar här på fritiden drabbas av att vissa inte kan låta bli att surfa in här på arbetstid när de istället skall jobba. Och rasterna är väl ändå inte så grymt långtråkiga att det första man måste göra är att surfa på FB!?
2003-09-05, 09:11
Medlem
unix_cores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Vem skulle stå ansvarig för ett sådant forum? Du?

-Laura

Av det jag hört så skulle bara den som skrvit inlägget stå som ansvarig i ett omodererat forum. Men det kanske bara var skitsnack eller så missupfattade jag

Nej Laura har du bytt avatar!? Nu har du förstört mina fantasier totalt!

*skämtar*
2003-09-05, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unix_core
Av det jag hört så skulle bara den som skrvit inlägget stå som ansvarig i ett omodererat forum. Men det kanske bara var skitsnack eller så missupfattade jag

Nej Laura har du bytt avatar!? Nu har du förstört mina fantasier totalt!

*skämtar*

Men någon måste ju faktiskt stå som ansvarig för ett forum, annars stängs det ner hur som helst.

-Laura
2003-09-05, 16:12
Bannlyst
Ojdå Laura ny avatar, jag skulle oxå behöva fräscha upp mig.
Och vem är på bilden då?
2003-09-05, 16:15
Medlem
Fat bastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jena
Hehehehe, tur att det inte är iq-test för att bo i lusasken......
APP APP APP!! Du vet vad jag tycker om såna som kritiserar min hemort Jena :mad:
Skämt åsido jag är förmodligen allra sämst på datorer av alla här på forumet, har hämtat hem en bra bild från nätet, men har inte en susning om hur jag får till rätt storlek på den. Pixlar och skit???
2003-09-05, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PuLsEn
Ojdå Laura ny avatar, jag skulle oxå behöva fräscha upp mig.
Och vem är på bilden då?

Gissa? Gerra fixade den åt mig i två färgsättningar - en svartvit och en i färg. Jag tycker att den svartvita är mindre svettig ..

-Laura
2003-09-05, 16:36
Medlem
Caesars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fat bastard
APP APP APP!! Du vet vad jag tycker om såna som kritiserar min hemort Jena :mad:
Skämt åsido jag är förmodligen allra sämst på datorer av alla här på forumet, har hämtat hem en bra bild från nätet, men har inte en susning om hur jag får till rätt storlek på den. Pixlar och skit???

Öppna den i valfritt bildvisningsprogram och välj ändra storlek. Istället för cm väljer du pixlar (går i de allra flesta bildvisningsprogram). Ändra sedan till valfri storlek. Spara bilden. Voila!
2003-09-05, 16:38
Bannlyst
Då stämde videokameran i huvudet ganska bra efter ditt snuskiga inlägg med byxorna.

Man ser bättre ut i svartvitt så ha den. Man borde kanske fixa en sjysst åt sig själv med hjälp av photoshop.
2003-09-05, 16:52
Medlem
Tjackskadans avatar
Alla vill visa sina avatars...
2003-09-05, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Gissa? Gerra fixade den åt mig i två färgsättningar - en svartvit och en i färg. Jag tycker att den svartvita är mindre svettig ..

-Laura

Är det något fel med svett då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in