Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Alla som måste sitta och hålla för ögonen ifall det kan komma en otäck avatar kan välja bort avatarfunktionen själva så är problemet löst.
Precis min mening oxå. Om man nu sitter på betald arbetstid lr skolan lr ett bibliotek o surfar på FB så är det väl bara slå av avatar funktionen om man nu är så känslig för en liten bild lr vad folk kan tänkas tycka. Själv tycker jag nästan, att det är lite sandlåde varning på debatten om avatarerna. Det är väl bara ge fan i att stirra på den. I nämda åsiktsmaskinens fall så såg jag den, äcklades o sen gav jag fan i den. Varför sitta o stirra sig blind på nåt man blir äcklad av? Tycker det börjar bli lite väl mkt dalt härinne nu. Man tar bort nån tråd, som var ett år gammal, där det skvallras om några kändisar bara för att Expressen skriver om den. Man ska inte få använda namn på kändisar o i vissa fall inte ens få lägga ut en bild på en halvnaken Carola. Som fö funnits lite överallt på nätet.O nu är det alltså avatarernas tur, vad blir nästa?? Tragiskt o tråkigt tycker jag. MVH Finkel