2009-01-17, 23:21
Medlem
DJRadiums avatar
Hej, jag har försökt bränna skivor, dvd-skivor, men det går åt helvete varje gång. Först och främst använder jag VirtualDubMod och Subtitle Workshop för att få in text i filmerna, utan att använda någon sub-fil. Därefter använder jag AVSVideoConverter för att göra om, i det här fallet, AVI-filen till en dvd-fil eller vad man ska kalla det. Därefter använder jag NERO för att bränna dvd-filerna till DVD-skivan. Men när jag gör detta kommer bara 30 minuter av filmen med, resten försvinner, något jag inte kan förstå. Kan någon förklara hur jag ska gå tillväga för att få in resterande delen av filmen i dvd-skivan, som är 7.5 Gb, och filmen är 700 Mb, så där ligger inte felet. Eller kanske någon vet någon mycket mer praktiskt sätt att bränna skivor på. Fan, hela den här processen tar längre än att ladda ner själva filmen.
Citera
2009-01-17, 23:29
Medlem
Det är inte någon demo-version av något program du använder, som cappar filmen vid 30 min?
Citera
2009-01-17, 23:32
Medlem
DJRadiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyberZone
Det är inte någon demo-version av något program du använder, som cappar filmen vid 30 min?

Det är i och för sig möjligt. Jag använder gratisversionen av AVSVideoConverter, den kanske bryter efter en halvtimme.
Om det nu är så, hur ska jag gå till väga för att bränna skiten. Har man NERO tycker man väl ändå att det inte borde vara så mycket problem.
Citera
2009-01-18, 02:10
Medlem
DJRadiums avatar
Någon som har en idé?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in