Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2003-09-26, 05:41
  #13
Medlem
memorexoneces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linear
Jo, givetvis. Tänkte det mest som ett tips ifall han vid detta läge (som jag skulle varit extremt nojjig) inte tänkt på regplåten ifall det inte va en civil bil. Därför jag frågade om typ av bil också, civila spanings bilar brukar inte vara vilka bilar som helst. t.ex. polisens spaningsbilar är oftast svarta volvo 850 crosscountry med svärtade rutor.

Lita inte på den infon om att polisens civilabilar oftast är svarta crosscountry med tonade rutor.. då kommer du inte långt när du är på rymmen Linear..
Citera
2003-09-26, 11:25
  #14
Medlem
Det var ingen militärbil. Det var en grå/silvrig bil av kombimodell, troligen Skoda eller VW, såg inte så noga. Skulle tippa på att det var en vanlig person som trodde att jag ev. hittade på ngt dumt och ville bara kolla upp mig ifall det hade hänt något....men tråkigt är ju att om det händer något där så blir ju jag misstäkt direkt
Citera
2003-09-26, 15:07
  #15
Medlem
linears avatar
Jo, om han mot all förmodan skulle ha skrivit upp din address. Men i regel så behöver dom _alltid_ ögonvittnen för att kunna fälla dig.. Så är det iallafall då det gäller graffiti.
Citera
2003-09-26, 15:13
  #16
Medlem
linears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memorexonece
Lita inte på den infon om att polisens civilabilar oftast är svarta crosscountry med tonade rutor.. då kommer du inte långt när du är på rymmen Linear..

Haha! Det vore att inte lite på mig själv, och så pass schitzo är jag inte För alla civil bilar jag stött på (ca 7st) har varit just 850 crosscountry turbo med tonade rutor, och en biff med solglasögon sittandes i, men givetvis lär det finnas andra typer. Det va en gång jag skulle smyga iväg från att ha målat i ett garagehus, så gick jag förbi en sån bil utanför, vilket var ganska suspekt, tills jag hörde polisradion i bilen då vare dunsta fort som attan som gällde..
Citera
2003-10-03, 18:48
  #17
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itq
Stack idag iväg till ett gammalt militärt område för att se om där fanns några tunnlar eller bunkrar. Hittade en bunker med ingång och ventilation väl synliga. Ingången var svetsad på två ställen, så det blir inte lätt att ta sig in har ni några tips hur man ska bryta upp ingången någorlunda tyst? Väg och gångbana finns endast 3m därifrån men väl skyddat av buskage.

En annan konstig sak är att när jag sprang där och fotade stod där en bil på andra sidan vägen. Jag tyckte att någon i bilen verkade spana på mig men tänkte inte så mycket mer på detta då det är ett allmänt område. Men när jag hade precis kommit hem och skulle stänga dörren såg jag samma bil komma och körde sakta och till slut stannade vid mitt hus för ca 10 sekunder (noterade adressen?) Och sen körde den iväg, vad ska man tro om det??

ingången:

Finns 2st såna här på ingången

Om bägge vinkeljärnen är lika dåligt svetsade så räcker det med en kofot för att bryta upp dom. Dom har svetsat dåligt på galvaniserat material och inte slipat bort galvet ordentligt. Så jag lovar dig att du bryter bort skiten med en stor kofot.

Skicka gärna lite bilder ifall du lyckas. Annars kandu hyra bensindrivna kapmaskiner på Cramo renthal store. Fråga efter en katastrofkapmaskin så får du en rejäl maskin att kapa med.
Citera
2003-10-04, 11:41
  #18
Medlem
ta dig in där sen ta massa kort...Kan vara mycket intressant att kolla på
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback