2009-01-18, 00:58
Medlem
Paperkorgs avatar
Djurgården så fort jag fick höra talas om fotboll.. Det var nåt som jag gillade med laget som inget annat lag hade.
Citera
2009-01-18, 01:02
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paperkorg
Djurgården så fort jag fick höra talas om fotboll.. Det var nåt som jag gillade med laget som inget annat lag hade.

Konstigt nog höll jag på Gnaget innan jag visste vad varken fotboll eller hockey var. Mest för att jag hade fått en massa supporterprylar sedan födseln. Första gången jag såg hockey trodde jag att det gällde att göra så många mål på sin egen målvakt som möjligt
Citera
2009-01-18, 01:17
Medlem
TheDrifters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Första gången jag såg hockey trodde jag att det gällde att göra så många mål på sin egen målvakt som möjligt

haha det hade varit något att se. fast det hade ju blivit som vanligt
bara att man spelat åt fel håll. Ganska bra att vinna tekningar då. Bara åka hem och sätta den. Målvaktenerna kan ju alltid åka över till andra sidan och försöka rädda
Citera
2009-01-18, 01:20
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDrifter
haha det hade varit något att se. fast det hade ju blivit som vanligt
bara att man spelat åt fel håll. Ganska bra att vinna tekningar då. Bara åka hem och sätta den. Målvaktenerna kan ju alltid åka över till andra sidan och försöka rädda

Hehe precis! Grejen var att lagen höll på att värma upp, det var det som förvirrade mig
Citera
2009-01-18, 02:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ergnot
Har försökt hitta något favoritlag på den internationella scenen men det går inte för mig. Känns inte som om man har något att relatera till direkt, känns så jävla plastigt att heja på Real eller United osv. Bilbao är rätt kul dock, de får inte åka ur högsta divisionen.

Jag håller med dej angående det du säger om United och Real. Jag förstår inte det "roliga" med att hålla på ett lag som förväntas vinna allting, annars är det ett fiasko...
Citera
2009-01-18, 02:48
Medlem
Dekomans avatar
Spurs. Både farfar och far höll/håller på dem.
Citera
2009-01-18, 03:30
Bannlyst
Det finns blått ett lag
Citera
2009-01-18, 06:44
Bannlyst
Manchester United och Mjällby AIF gäller det för mig. Såg på mötet Fiorentina-Manchester United 1999 och Roy Keane dominera på mittfältet, gjorde ett oerhört snyggt mål mot Fiorentina. Har därefter sett 5-6 CL-matcher med Utd. CanalDigital och PL-matcherna började i omgång 2 i 03/04-säsongen ett möte mot Toon som vi vann och har rullat på 04/05, 05/06 och 08/09. När det gäller MAIF har jag ynka tre mil ner till Strandvallen åker i stort sett varje år och ser på matcher.
Citera
2009-01-18, 08:52
Medlem
hazard simpsons avatar
Har vi inte haft såna här trådar förr? jaja

Åtvidaberg i Sverige. Bott i sockna och spelat i laget. Inte mycket att snacka om då.

Tottenham hela livet. Vet inte varför. Dom valde mig tidigt. Gillade namnet,klubbmärket,arenanamnet. Life long love
Citera
2009-01-18, 09:33
Medlem
MikeEes avatar
Självklart så är man bajare. Att bli bajare är en gåva man föds med, alla andra har medfödda defekter
Citera
2009-01-18, 11:54
Medlem
Trumpeters avatar
ÅFF och Liverpool för mig. Uppvuxen i Åtvid samt att Liverpool nog var det första laget jag såg i Tipsextra är huvudförklaringarna.
Citera
2009-01-18, 13:28
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
ÅFF och Liverpool för mig. Uppvuxen i Åtvid samt att Liverpool nog var det första laget jag såg i Tipsextra är huvudförklaringarna.

Känner vi varandra? Jag bodde bara 200 meter från kopparvallen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in