2003-09-01, 14:34
Bannlyst
Citat:

Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally Posted by Sebron
jAG HAR MAILAT FLERA GÅNGER OCH JAG FÅR ALLDRIG NÅT SVAR AV DIG. NU HAR JAG MAILAT TVÅ MAIL SÅ DET SKULLE JU VA SKYSST ATT DU LÄSER MINA MAIL. SÅ MAILAR DU TILLBAKA PÅ MIN PRIVATA MAIL, TACK!
--------------------------------------------------------------------------------

Och vart fick du luft ifrån?
På Flashback skriver vi inte inlägg med enbart versaler.
Bye, bye. Din tid på Flashback blev kort. Du är nu bannlyst.

admin

Slut citat

Kan man bli bannad för att man skriver med versaler?
Citera
2003-09-01, 16:03
Medlem
keepzirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Citat:

Quote:
jAG HAR MAILAT FLERA GÅNGER OCH JAG FÅR ALLDRIG NÅT SVAR AV DIG. NU HAR JAG MAILAT TVÅ MAIL SÅ DET SKULLE JU VA SKYSST ATT DU LÄSER MINA MAIL. SÅ MAILAR DU TILLBAKA PÅ MIN PRIVATA MAIL, TACK!

admin

Slut citat

Eller så hade det med andra saker att göra?
Detta var snubbens första inlägg, har svårt att tro att nästa inlägg skulle hålla högre kvalitet.

Läs lite mellan raderna!
Citera
2003-09-01, 16:12
Administrator
admins avatar
Citat:
Citat:

Quote:

admin

Slut citat

Japp. Det kan man. Se inlägget ovan.

Speciellt ifall inlägget ser ut som ovan, och är A) användarens första inlägg, och B) innehåller en fråga som är fullkomligt ointressant (kategori: trams) då den är privat, och inte alls är till för allmän diskussion.

Sådana användare behöver vi inte här.

admin
Citera
2003-09-01, 17:57
Bannlyst
Bra, då vet jag..
Citera
2003-09-02, 15:57
Bannlyst
Jesus Christ almighty.... Välkommen till nya FB, Kristdemokraterna ligtht....
Citera
2003-09-02, 16:41
Medlem
Återigen, omständigheter. Det finns ju en bakgrund till den där historien. Det går inte att bara ta saker ur sitt sammanhang och fråga "Bannad för att använda VERSALER?" - förstår ni inte det själva?

Det känns nästan som ett frenetiskt vridande på saker för att få dem att framstå ur en annan dager. Sätt er in kontexten innan ni ifrågasätter.

-Laura
Citera
2003-09-02, 17:03
Bannlyst
Citat:
Citat:

Quote:

admin

Har du inget bättre för dig admin? Du beter dig som att du är skitstolt över att ha ett aktivt forum och visar därför din stolthet genom att banna folk hur som helst.

Och du Laura, fan vad jag stör mig på dig. Du försöker hela tiden att få dina inlägg att bli så perfekta som möjligt och helst med så mycket smöreri för alla moderators som möjligt. Punk!

Du kommer säkert banna mig nu också, fastän jag bara uttrycker min åsikt i det här sk åsiktsliberala forumet. Men man får ju uppenbarligen inte kritisera admin.

Peace out...
Citera
2003-09-02, 17:21
Medlem
Gerras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0h4n
Har du inget bättre för dig admin? Du beter dig som att du är skitstolt över att ha ett aktivt forum och visar därför din stolthet genom att banna folk hur som helst.

Och du Laura, fan vad jag stör mig på dig. Du försöker hela tiden att få dina inlägg att bli så perfekta som möjligt och helst med så mycket smöreri för alla moderators som möjligt. Punk!

Du kommer säkert banna mig nu också, fastän jag bara uttrycker min åsikt i det här sk åsiktsliberala forumet. Men man får ju uppenbarligen inte kritisera admin.

Peace out...

Visst får man kritisera admin! Det handlar om förhållandet mellan kritiken av admin och inlägg som ökar folks livskvalitet. Jag, som har skrivit över sjuhundra gyldene inlägg kan naturligtvis komma undan med en hel del. Sebron hade däremot en helt annan historia. Exakt 100% av hans inlägg innehöll felstavat, missriktat och barnsligt trams.

Bidra alltså med något innan du sätter igång att gnälla!
Citera
2003-09-02, 17:24
Medlem
keepzirs avatar
Citat:

Peace out...

Citerar admin från ett inlägg:

"Just det. Och så vill jag ju även tacka för all konstruktiv kritik.
Vi blir inte alls sura. Tvärtom! Vi blir jätteglada för alla tips på förbättringar. Så fortsätt tala om hur vi kan bli bättre.
Tycker du Flashback är tråkig och FNA klipp-och-klistra så skriv det. Absolut! Vi vill ha era reaktioner. Vi bryr oss. Peace!"

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=69791&highlight=konstruktiv

Där har du svaret!
All konstruktiv kritik är välkommen, klagomål som upprepats gång på gång utan grund är inte konstruktiv kritik.

Att admin bannar folk hejvilt nu beror endast på att både han, vi moderatorer och säkert en stor del av användarna är trötta på folk som kommer in hit endast för att förstöra och irritera.

Jag tycker att det är skönt att de åker ut, alla inlägg kommer hålla högre nivå och det blir en trevligare stämning här på forumet!

Jag skulle inte ha ont av att du åker ut.
Citera
2003-09-02, 17:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Återigen, omständigheter. Det finns ju en bakgrund till den där historien. Det går inte att bara ta saker ur sitt sammanhang och fråga "Bannad för att använda VERSALER?" - förstår ni inte det själva?

Det känns nästan som ett frenetiskt vridande på saker för att få dem att framstå ur en annan dager. Sätt er in kontexten innan ni ifrågasätter.

-Laura

Och bakgrunden och kontexten i denna fråga är vad ?
Att det står att killen med versalerna hade gjort 1 inlägg beror på att admin först raderade hans inlägg och bannade honom, för att sen ångra sej och lägga tillbaka endast detta inlägg, huruvida han hade gjort fler inlägg än detta enda är omöjligt att i efterhand se för alla utom admin.

Om det ligger annat än versaler bakom hade varit kul få veta detta, gör det inte det är det enbart patetiskt banna/radera en user för en sån skitsak.
Citera
2003-09-02, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av keepzir
Citerar admin från ett inlägg:

"Just det. Och så vill jag ju även tacka för all konstruktiv kritik.
Vi blir inte alls sura. Tvärtom! Vi blir jätteglada för alla tips på förbättringar. Så fortsätt tala om hur vi kan bli bättre.
Tycker du Flashback är tråkig och FNA klipp-och-klistra så skriv det. Absolut! Vi vill ha era reaktioner. Vi bryr oss. Peace!"

http://www2.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=69791&highlight=konstruktiv

Där har du svaret!
All konstruktiv kritik är välkommen, klagomål som upprepats gång på gång utan grund är inte konstruktiv kritik.

Att admin bannar folk hejvilt nu beror endast på att både han, vi moderatorer och säkert en stor del av användarna är trötta på folk som kommer in hit endast för att förstöra och irritera.

Jag tycker att det är skönt att de åker ut, alla inlägg kommer hålla högre nivå och det blir en trevligare stämning här på forumet!

Jag skulle inte ha ont av att du åker ut.

Jag förstår att det är skönt att bli av med alla tramsinlägg osv, det tycker jag med. Men att slänga ut någon för att han skriver dåligt tycker jag är dålig stil.

Personligen så har jag bara skrivit seriösa inlägg, men jag antar att det här inte ses som ett sådant och kommer resultera i att jag åker ut pga att jag inte tycker som er som bestämmer i det här fallet.

EDIT: Jag kan inte förstå hur Sebro förstör eller irriterar med sitt inlägg.
Citera
2003-09-02, 17:47
Medlem
Citat:
[...] Personligen så har jag bara skrivit seriösa inlägg [...].

Citat:
Luara, jag TYCKER att du är pinsam.

Citat:

Och du Laura, fan vad jag stör mig på dig. Du försöker hela tiden att få dina inlägg att bli så perfekta som möjligt och helst med så mycket smöreri för alla moderators som möjligt. Punk! [...]

Bara seriösa inlägg? Ja du, jag håller inte med dig, jfr ovan. Anledningen till att mina inlägg framstår som de gör kan bero på att jag tycker att några av de som gnäller i detta forat - dig inkluderat - håller en generellt låg nivå diskussionsmässigt med dåligt underbyggda argument och med ett snävt och inskränkt perspektiv när det passar situationen. Att säga att admin gör som han gör för att han är "skitstolt" bekräftar ju bara detta (sedan kan ju vem som helst ha ett forum?). Bara ordvalet talar ju för sig självt, liksom "j0h4n" och "Punk!" - e du l33t också eller? Det ÄR jobbigt och frustrerande att vara tonåring, men du.. det går över

-Laura
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in