2003-08-31, 15:16
Bannlyst
Aidssmittade, DiarrÉstinkande Nazister Åker FÖrr Eller Senare I FÄngelse. Du Är Den Mest Illastinkande Av Dem Alla. Du Skall AlltsÅ Buras In Bland JihadskÄggapmuslimerna I ArabvÄrlden!
2003-08-31, 15:27
Bannlyst
experten- ja, din fingertoppskänsla är verkligen förträfflig.
är det något scepter är känd för så är det hans israelfientliga hållning och hans islamsympatier.
2003-08-31, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Experten
Aidssmittade, DiarrÉstinkande Nazister Åker FÖrr Eller Senare I FÄngelse. Du Är Den Mest Illastinkande Av Dem Alla. Du Skall AlltsÅ Buras In Bland JihadskÄggapmuslimerna I ArabvÄrlden!
Ja, det gäller att ta i ordentligt medan man forfarande kan.
2003-08-31, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hivmannen
experten- ja, din fingertoppskänsla är verkligen förträfflig.
är det något scepter är känd för så är det hans israelfientliga hållning och hans islamsympatier.

Just precis.
2003-08-31, 18:28
Medlem
Don.Cs avatar
*suck* är juden kvar?

Varför har ni inte plockat bort honom är...han har fått minst 2 varningar vid det här laget och lär väl få minst en till för den här tråden.
2003-08-31, 19:11
Medlem
Peculiars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Varför har ni inte plockat bort honom är...han har fått minst 2 varningar vid det här laget och lär väl få minst en till för den här tråden.

Knappast lönt. Fick följande PM av "Experten" tidigare idag:

Citat:
DET ÄR BRA ATT DU ÄR SÅ DJÄVLA KORKAD ATT DU INTE TAR MIN VARNING OM EN POLISANMÄLAN PÅ ALLVAR. SKYLL DIG SJÄLV, DIN AIDSSMITTADE BÖGHORA!

ANMÄLAN KOMMER. DITT LILLA TJAT OM BANNING KAN DU STOPPA UPP! JAG FIXAR HUNDRA NYA NICK FRÅN HUNDRA OLIKA DATORER OM JAG KÄNNER FÖR DET, STJÄRTSKALLE! JAG HAR TILLGÅNG TILL MINST 500 OLIKA DATORER OM DAGARNA, NAZISTRÖVHÅL!
2003-08-31, 20:18
Medlem
De Larges avatar
Ja Experten du verkar fullkommligt galen, vad vill du åstakomma med din anti nazist/muslim-aktion?
2003-08-31, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Peculiar
Knappast lönt. Fick följande PM av "Experten" tidigare idag:

Ja, tänka sig. Du kanske blir tvungen att bemöta mig med intelligenta inlägg istället för med judehets och tjat om banning. Men det är väl att begära för mycket av en nazistisk stjärtgosse som du?
2003-08-31, 20:47
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Varför är han inte bannad? Skötsamma användare som jag hotas ju med det... :mad:

Tänker detsamma. Nux ska vi fan ha kvar.
2003-08-31, 20:56
Medlem
Peculiars avatar
Citat:
Ja, tänka sig. Du kanske blir tvungen att bemöta mig med intelligenta inlägg istället för med judehets och tjat om banning. Men det är väl att begära för mycket av en nazistisk stjärtgosse som du?

Vadå "tjat om banning"? Jag har inte i något debattinlägg sagt att du borde bannas. Ändå har du påstått det två gånger nu. Det jag däremot gjort är att jag kontaktat två moderatorer för att få till stånd en varning pga. att du framförde en förhoppning om att jag skulle dödas. Den enda moderatorn som läst PM:et är sionisten IDF som valde att låta sin sionistkollegas idiotier stå kvar. Eftersom det är enda gången jag haft något att göra med dina varningar (och din förestående banning) misstänker jag att IDF kontaktat dig för att informera dig om att jag kontaktat honom. Min fråga är därför:
Vad tycker Admin om att moderatorer spelar under täcket med sina misskötsamma åsiktsfränder?
2003-08-31, 22:06
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
*suck* är juden kvar?

Juden?

Ifall "experten" är jude, arab eller neger är ju fullkomligt ointressant.
Eller hur?

I övrigt kan jag meddela att "experten" är utkastad.

admin
2003-08-31, 22:29
Bannlyst
"Stjärtskalle".. Han måtte vara medlem av svenska akademien.. om inte annat måste vi tipsa dem till nästa uppdatering av SAOL!

STJÄRTSKALLE subst skällsord. Kan uppfattas som stötande.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in