Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-15, 14:40
Medlem
FickZs avatar
Min router som är en netgear DG834GT vill inte uppdatera! jag försöker installera uppdateringar men inget verkar hända.
Jag laddar ner en uppdatering från hemsidan och trycker på installera sen börjar bara en lampa blinka fram o tillbaka och när jag kollar om den har uppdaterat sig
står det Router version 1.01.00 när jag nyss uppdaterade 1.1.27 varför vill den inte uppdatera jag fattar inget HJÄLP MEJ !!
Citera
2009-01-15, 15:28
Medlem
kanulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FickZ
Min router som är en netgear DG834GT vill inte uppdatera! jag försöker installera uppdateringar men inget verkar hända.
Jag laddar ner en uppdatering från hemsidan och trycker på installera sen börjar bara en lampa blinka fram o tillbaka och när jag kollar om den har uppdaterat sig
står det Router version 1.01.00 när jag nyss uppdaterade 1.1.27 varför vill den inte uppdatera jag fattar inget HJÄLP MEJ !!

Eh.

1. Mer detaljerad beskrivning

2. Vad har detta med Windows att göra?

3. Provat att googla?
Citera
2009-01-15, 17:16
Medlem
FickZs avatar
1. ojj stoppade i fel kategori mod kanske kan flytta...

2. Jag kan inte uppdatera min router till senaste uppdateringen och jag behöver hjälp med att göra det jag har provat guiden inne på netgears hemsida och den hjälpte inte.

3. men vafan tror du....
Citera
2009-01-19, 17:52
Medlem
jockegws avatar
Jag hade samma problem för typ ett halvår sen med samma router.
Eller typ samma tror jag.
Webbläsaren fick "timeout" när jag skulle föra över uppdateringen.
Men jag sparade alla inställningar på datorn, återställde routern till fabriksinställningarna och la tillbaka inställningarna och sen funkade allt asfint

Ända tills igår då den stendog och inte ens en lampa tänds när man stoppar i elen, men det är en annan historia
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in