2011-03-30, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oneTone
Ja börja med highlights, det är nog det enklaste för er att beställa ifrån. Om du väljer white,black eller gold spelar ingen roll. Men med tanke på priset hade jag nog valt white. White är dem nya burkarna men nästan alla kulörer funkar skit bra. Black lika så. Gold är det lite högre tryck i, bra för att måla tåg.
Mitt favorit ställer är ju självklart curb servin, dem är alltid skit trevliga och bra priser!

Gold har lägre tryck. Observera att vissa av whitefärgerna är dåliga.
Citera
2011-03-30, 20:29
Medlem
purj0ns avatar
Det står att dessa:
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=v87&search_brand=&page =14&shophex=&pid=2989 ,är optimerade för Gold. Någon som vet ifall dom fungerar bra på Black?
Citera
2011-03-30, 22:45
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purj0n
Det står att dessa:
http://www.highlights.nu/index.php?setID=setID&id=3&page=13&search_gender=& search_sort=&search_product=v87&search_brand=&page =14&shophex=&pid=2989 ,är optimerade för Gold. Någon som vet ifall dom fungerar bra på Black?

Skulle tro att det fungerar på alla montanas burkar.
Citera
2011-03-30, 23:51
Medlem
ska du köpa inom sverige tycker jag du ska köpa från street corner. schysst pris på burkarna.

tycker kobra burkarna är riktigt bra
Citera
2011-03-31, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purj0n
Det står att dessa:

Fungerar alldeles utmärkt på Black.
Citera
2011-03-31, 12:47
Medlem
oldschool33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamugly
Shit, sluta göra så reklam för er affär. Totalt tappat respekten för er. Ja, vi fattar vilken miss det var att ta in skitkannorna, rea ut de istället för att försöka lura folk. Enda anledningen jag besökt er affär var för pennorna. Kommer beställa från nätet om jag vill ha något från molotow nu,

Men din jävla pajas jag har ingenting med affären att göra!!!! tycker bara om den för man kan handla molotow direkt i affär istället för nätet
Citera
2011-03-31, 12:49
Medlem
oldschool33s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocomments
Det är det jag försöker förklara, trots man sätter på en pinky så går de inte ens måla med flame och som knarkboxen sa, sluta försök dölj din reklam och sluta reklamera din affär, alla känner redan till curbservin ändå så..

Bullshit....då jag själv målar med flame, som sagt.....dra på en fatcap så får du tryck, har funkat i alla tider
Citera
2011-03-31, 14:37
Medlem
Soepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldschool33
Bullshit....då jag själv målar med flame, som sagt.....dra på en fatcap så får du tryck, har funkat i alla tider

Vi vet att du gillar curbservin, sluta gör reklam för din affär nu. Om flame suger pung eller är bra vet jag inte, håller mig till montana black.
Citera
2011-03-31, 15:43
Medlem
DJ-D33Clays avatar
Är Montana White bättre än black om man är nybörjare?
Citera
2011-04-01, 18:58
Medlem
nocommentss avatar
Citat:
Men din jävla pajas jag har ingenting med affären att göra!!!! tycker bara om den för man kan handla molotow direkt i affär istället för nätet

Citat:
Snacka om att du vill att alla ska handla i din affär
Citera
2011-04-01, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-D33Clay
Är Montana White bättre än black om man är nybörjare?

Nej, det spelar ingen roll. Det är väl mest priset, om du vill öva upp dig för en billig peng - White.
Citera
2011-04-01, 20:48
Medlem
DJ-D33Clays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kun6Size
Nej, det spelar ingen roll. Det är väl mest priset, om du vill öva upp dig för en billig peng - White.
Nice, ska väll köra på white, sedan kör jag på black :O
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in