2009-10-30, 12:26
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faixer
Jag har bara problem med en snubbe på HL på söder annars är det soft där tycker jag.. Sluta ha så höga krav
Hehe, vilken av dom?
Citera
2009-10-30, 12:34
Medlem
Förstår inte mig på er diskussion. Spelar det nån roll om de är lite dryga? Fan, vill man ha Molotow eller Clash i Sholm så handlar man det på CurbServin, vill man ha Montana Gold/Black så finns HL. HL har dessutom överlägset största utbudet när det gäller markers, ink och tidningar, dessutom har de bäst lagerhållning av Sholms graffbutiker. På nätet finns HL, Backjump & Fatcap. Bara att välja (håller med en tidigare talare att Backjump suger-bojkotta skiten!).
Åker man till GBG så finns Childstore (Montana Black) eller Panikstore (Belton och Ironlak), är man i Malmö eller Vås finns Fatcap (MTN, Belton, Ironlak). Sen finns ju smådealare i städer som Sundsvall också.
Välj märke, inte affär. Det är väl slutresultatet som räknas??
Citera
2009-10-30, 16:13
Medlem
delincuentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doomrider
(håller med en tidigare talare att Backjump suger-bojkotta skiten!)

Vad suger med backjump? Dom har alltid funkat bäst rent för mig, inga buckliga burkar, snabba leveranser, Billiga leveranser, bra service. Det enda jag itne gillat med backjump har varit att man inte kunnat betala med kort vilken dom nu har löst.

Burks från backjump och resten från hl.
Citera
2009-10-30, 19:01
Medlem
Billywins avatar
Citat:
Förstår inte mig på er diskussion. Spelar det nån roll om de är lite dryga? Fan, vill man ha Molotow eller Clash i Sholm så handlar man det på CurbServin, vill man ha Montana Gold/Black så finns HL. HL har dessutom överlägset största utbudet när det gäller markers, ink och tidningar, dessutom har de bäst lagerhållning av Sholms graffbutiker. På nätet finns HL, Backjump & Fatcap. Bara att välja (håller med en tidigare talare att Backjump suger-bojkotta skiten!).
Åker man till GBG så finns Childstore (Montana Black) eller Panikstore (Belton och Ironlak), är man i Malmö eller Vås finns Fatcap (MTN, Belton, Ironlak). Sen finns ju smådealare i städer som Sundsvall också.
Välj märke, inte affär. Det är väl slutresultatet som räknas??

Diskussioner får du stå ut med på flashback, det är ett forum för den delen. HL har jag bara aldrig gillar pga personal.
Citera
2009-10-31, 14:53
Medlem
MysigaBrallors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av delincuente
Vad suger med backjump? Dom har alltid funkat bäst rent för mig, inga buckliga burkar, snabba leveranser, Billiga leveranser, bra service. Det enda jag itne gillat med backjump har varit att man inte kunnat betala med kort vilken dom nu har löst.

Burks från backjump och resten från hl.

Håller med! förklara närmre vad problemet med backjump är?
Citera
2009-10-31, 16:46
Bannlyst
Citat:
vill man ha Montana Gold/Black så finns HL. HL har dessutom överlägset största utbudet när det gäller markers, ink

Tror inte det va? Hl är dryga som fan. Handla på Fatcap eller Backjump! Punkt.
Citera
2009-11-01, 17:52
Medlem
Tha:Hiphopsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omixad
Tror inte det va? Hl är dryga som fan. Handla på Fatcap eller Backjump! Punkt.
Måste hålla med om att dom på HL är grymt dryga.
Förstår inte varför igentligen, dom har väl inget att vara sura över?
Citera
2009-11-02, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tha:Hiphopster

Inte jag heller! Dock var jag inne och köpte idag och snubben som vanligtvis är drygast var faktiskt schysst för en gångs skull.

Köpte förresten Montana 600mlarna, svart och krom, nån som har testat? Är de samma som Platinumburkarna? Är den svarta lik Terror svarta de hade förut?
Senast redigerad av OsarN 2009-11-02 kl. 16:42.
Citera
2009-11-02, 17:00
Medlem
strawberrykings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsarN
Inte jag heller! Dock var jag inne och köpte idag och snubben som vanligtvis är drygast var faktiskt schysst för en gångs skull.

Köpte förresten Montana 600mlarna, svart och krom, nån som har testat? Är de samma som Platinumburkarna? Är den svarta lik Terror svarta de hade förut?
Den svarta är en kopia på beltons coversall linje, bitumen istället för färg. rätt okej enligt mig
Citera
2009-11-02, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strawberryking
Den svarta är en kopia på beltons coversall linje, bitumen istället för färg. rätt okej enligt mig

Jahaa, det är en sån! Har lirat med dem tidigare, rätt nice. :P
Citera
2009-11-02, 22:40
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomTITS
Nehe, och varför inte det då? Och vart köper man dem?

Dem sviker en när man behöver dem som bäst!
Citera
2009-11-02, 23:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tha:Hiphopster

Bara gud vet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in