2009-07-04, 17:42
Medlem
Brunnsparkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foshiznit
har bara testat krom och svart.. det är la de den finns mest i, på med en banana skinny universal cap, för genomskinlig och rinnig för min del, pissdålig. duger inte överhuvudtaget, hagmans är de man ska lha om man letar efter bra kannor i byggaffärer/färgbutiker mm.

Upptäckte här omdagen Plastic-kote, lite skumt tryck i den men om man kör med pinky så fyller den bra.
Hagmans krom har jag dock aldrig stött på, hittar bara rostis, vitt och svart. Och grått!
Är det carosol-burkarna eller är det som rödvita?
Citera
2009-07-04, 23:52
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UNDERGROOUND
Dom överdriver väl "som vanligt" ?

"Denna Tar är tillverkade för den nya generationen Montana Burkar som kommer ut mot slutet på sommaren. Välkommen till framtiden!"

Framtidens CAAANSSS !!!!

Eftersom slutet av sommaren är längre fram i tiden så är det väll framtiden
Skulle lätt köpa några om dom kom för några dagar sedan när jag la min beställning.
Lät mysigt med nya burkar. Men dom som HL redan har duger fint tycker jag.
Citera
2009-07-08, 01:59
Medlem
tinkones avatar
Är det någon som har provat och kan säga hur dom här kannorna är?

http://www.kunstmateriell.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.f lypage&product_id=232&category_id=3&manufacturer_i d=0&option=com_virtuemart&
Citera
2009-07-08, 08:09
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tinkone
Är det någon som har provat och kan säga hur dom här kannorna är?

http://www.kunstmateriell.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.f lypage&product_id=232&category_id=3&manufacturer_i d=0&option=com_virtuemart&
de duger absolut helt ok, hade krom och den gick över det mesta jag målade, inga burkar att göra en fet masterpiece med dock.
Citera
2009-07-08, 16:41
Medlem
Brunnsparkens avatar
Belton spectral är ju lysande! sitter själv på några sånna just nu.
Men.. _!!varning!!_ för flügger kromen! Det är ungefär som vatten med lite glitter i
Citera
2009-07-08, 19:54
Medlem
Ozknybergs avatar
Tjo.
Eftersom att jag inte har lirat på flera år nu så fick jag ett ryck idag att jag skulle ut och sätta upp lite tags, är daxs nu hehe!
Har hittat en Multona Chrome burk här hemma som jag tänkte ut och leka med ikväll, aldrig kört med det förr så kan någon tala om för mig om det är en bra burk eller är det bara ren skit?
Citera
2009-07-08, 20:19
Medlem
delincuentes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozknyberg
Tjo.
Eftersom att jag inte har lirat på flera år nu så fick jag ett ryck idag att jag skulle ut och sätta upp lite tags, är daxs nu hehe!
Har hittat en Multona Chrome burk här hemma som jag tänkte ut och leka med ikväll, aldrig kört med det förr så kan någon tala om för mig om det är en bra burk eller är det bara ren skit?

eftersom att det är multona så skulle jag tro att den duger gott och väl
Citera
2009-07-17, 03:00
Medlem
Brunnsparkens avatar
Hur är motips krom? sitter med vantarna på en burk just nu..
Citera
2009-07-17, 03:05
Medlem
crewmatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunnsparken
om du har den i handen just nu är det väll lätt att bara gå utanför dörren och spruta lite på någon rutten planka eller något?
Citera
2009-07-17, 09:54
Medlem
Xamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunnsparken
De duger. Blir väldigt blank och fin, dock blir strålen, oavsett cap, smal som satan och cp högt tryck. Med andra ord går det inte fort! Även corrostabil har svårt att gå över den, så man bör låta det torka innan.
Citera
2009-07-23, 13:54
Medlem
Biltemas chrome färg?

Tja!

Första inlägget här

Jag undrar hur biltemas chrome är? det står på baksidan av burken att färgen inte tål berörning, så om man skulle måla en vägg med den och det skulle spöregna sen, kommer färgen försvinna då eller?
Citera
2009-07-23, 14:16
Medlem
Bjorkahs avatar
Har hållt mig borta från biltemas burkar, då jag aldrig hört bra om dem och det funnits montana för samma pris i min stad.

Håll dig borta från biltema. Beställ från highlights om du inte har Montana eller belton elr liknande till försäljning i din stad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in