2012-08-18, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauhi
"olagligt"..

Haha vad ska det betyda? Inte som att polisen kommer söka upp dig bara för du skrev att du klottrar på flashback.
Citera
2012-08-18, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distress
Haha vad ska det betyda? Inte som att polisen kommer söka upp dig bara för du skrev att du klottrar på flashback.

Nej, ingenting sånt.. Bara ifrågarsätter vad "olagligt" är. Då vi alla har olika definitioner.
Citera
2012-08-18, 16:26
Medlem
PepsiMannens avatar
Citat:
Nej, ingenting sånt.. Bara ifrågarsätter vad "olagligt" är. Då vi alla har olika definitioner.
Ifrågasätter vad olagligt är? Det som inte är tillåtet enligt svensk lag är olagligt.
Citera
2012-08-19, 01:11
Medlem
Bombasystemets avatar
Citat:
"olagligt"..
Ska du måla olagligt rekommenderas Montana Black, Ska du köra lagligt, Montana Gold eller Mtn 94
Fungerar såklart utmärkt att köra lagligt med black, bara det att det är ju högre tryck i black vilket gör att man kan måla snabbare
Citera
2012-08-22, 11:09
Medlem
AnimalOfPrays avatar
Såg att Streetcorner fått in Mtn 94 och Nitro 2G. Aldrig målat med dessa och undrar vad ni tycker om dom? Hur står de sig jämfört med säg Montana Black och Kobra?
Citera
2012-08-22, 11:30
Medlem
parkråttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnimalOfPray
Såg att Streetcorner fått in Mtn 94 och Nitro 2G. Aldrig målat med dessa och undrar vad ni tycker om dom? Hur står de sig jämfört med säg Montana Black och Kobra?
Den frågan om 94 vs. andra burkar tas väl ungefär varannan sida, men kan svara ändå. 94 är kanon, täcker bra, luktar gott, matt yta. Bra fejmburk. Skulle säga att om du målar fejm är den bättre än både black oxh kobra (hur någon öht kan gilla kobra har jag aldrig förstått). Nitro 2g har jag enbart testat det svarta, och kommer ihåg att den gick att lira på blöt krom med.
Citera
2012-08-22, 12:01
Medlem
Nargilehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parkråtta
Den frågan om 94 vs. andra burkar tas väl ungefär varannan sida, men kan svara ändå. 94 är kanon, täcker bra, luktar gott, matt yta. Bra fejmburk. Skulle säga att om du målar fejm är den bättre än både black oxh kobra (hur någon öht kan gilla kobra har jag aldrig förstått). Nitro 2g har jag enbart testat det svarta, och kommer ihåg att den gick att lira på blöt krom med.
provade Nitro 2g för ett par år sen, må minnas att jag inte gillade den alls, funkade dåligt i kyla (såsom många spanska montana gör).
Citera
2012-08-22, 15:20
Bannlyst
Citat:
Kollade nyss,de har inte alls det fått in de cansen?
Citera
2012-08-22, 15:38
Medlem
Rotbloss avatar
Citat:
kört med nitro 2g den gröna å röda, funkade ypperligt att dra lines med på vintern, täcker bra också.. kan inte uttala mig om dom andra färgerna
Citera
2012-08-22, 22:47
Medlem
Citat:
Och vart på streetcorner finns mtn 94? Hittar dem inte. Du menar inte mtn hardcore som har dykt upp på highlights?
Citera
2012-08-23, 02:53
Medlem
94 är nice, täcker bra och luktar som kakor.
Citera
2012-08-23, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dipt
Och vart på streetcorner finns mtn 94? Hittar dem inte. Du menar inte mtn hardcore som har dykt upp på highlights?
Säger det samma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in