Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-14, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av showdown
jag har exakt samma problem. Jag kör PC med windows XP och mina externa hårddiskar säger också ifrån ibland när jag försöker ladda ned med Vuze från piratebay...
Extremt irriterande

Testat det som står i andra inlägget i denna tråd?
Och sen är du i en Mac Os tråd, kanske ska testa windows tråden istället?
Citera
2010-11-29, 17:26
Medlem
isroks avatar
Har samma problem, har en extern hårddisk med 250gb kvar men står ändå att den är full när jag ska ladda hem någonting på den.

Någon som vet varför?
Citera
2010-11-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isrok
Har samma problem, har en extern hårddisk med 250gb kvar men står ändå att den är full när jag ska ladda hem någonting på den.

Någon som vet varför?
Den är formaterad med FAT32 och du försöker att lägga över en fil som är större än 4gb?
Citera
2010-11-29, 17:31
Medlem
isroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rixton
Den är formaterad med FAT32 och du försöker att lägga över en fil som är större än 4gb?

Nja, den är NTFS står det i skivverktyg, är det samma problem med den formateringen?
Citera
2010-11-29, 17:37
Medlem
Citat:
Nja, den är NTFS står det i skivverktyg, är det samma problem med den formateringen?
OSX klarar inte av att skriva till NTFS såvida du inte installerar tredjepartsdrivrutiner som tex. NTFS 3G eller Paragon NTFS
Citera
2010-11-29, 17:41
Medlem
isroks avatar
Citat:
OSX klarar inte av att skriva till NTFS såvida du inte installerar tredjepartsdrivrutiner som tex. NTFS 3G eller Paragon NTFS

Ok, tackar.
Men jag har även en annan extern som är formaterad Mac OS X extended och har 60gb kvar och på den funkar det inte heller
Citera
2010-11-29, 17:51
Medlem
Citat:
Ok, tackar.
Men jag har även en annan extern som är formaterad Mac OS X extended och har 60gb kvar och på den funkar det inte heller
Dåligt med utrymme på den interna disken? Tänkte att den kanske mellanlagrar filerna där innan de hamnar på den externa
Citera
2010-11-29, 17:57
Medlem
isroks avatar
Citat:
Dåligt med utrymme på den interna disken? Tänkte att den kanske mellanlagrar filerna där innan de hamnar på den externa

Relativt mycket, har 14/80 gb fritt. Men jag ska testa ställa in så att den inte mellanlagrar filerna i Hämtade Filer
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in