2009-01-13, 11:02
Medlem
Farbror Fazers avatar
Har haft en laptop i över ett halvår, och har haft msn installerat på den hela tiden. Igår började det helt plötsligt att hänga sig. Kan prata med folk som skriver till mig men om jag öppnar programmet så hänger det sig direkt. Har vart så i 2 dagar nu. Har försökt avinstallera och installera om det 2 ggr redan. Så fort jag öppnar programmet så funkar det i 5 sek sen måste jag force-stänga av datorn.

Har XP förövrigt. Hoppas att någon kan hjälpa mig
Citera
2009-01-13, 11:25
Medlem
Diktaturs avatar
Prova använda Miranda istället. Är långväga smidigare än Messenger som suger i sig all RAM likt ett stort svart hål och vill dig ont.
Citera
2009-01-13, 12:11
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diktatur
Prova använda Miranda istället. Är långväga smidigare än Messenger som suger i sig all RAM likt ett stort svart hål och vill dig ont.

Kör miranda också med själva msngrejjen?

För om jag ska behöva:

1. Regga mig
2. Tanka skiten
3. Övertala ALLA mina polare att göra det samma

Bara för att chatta så hoppar jag det. Om man dock kan logga in med sig msn konto, bara att det är en annan klient så kan ja ge det ett försök
Citera
2009-01-13, 12:34
Medlem
Farbror Fazers avatar
Har nu tankat ner Miranda och det verkar överjävligt klurigt att connecta till min msnklient...

Om du kan hjälpa mig får du en kaka
Citera
2009-01-13, 14:08
Medlem
Megaforces avatar
MSN har haft vissa driftstörningar igår med de senaste versionerna av msn-klienten så det är nog inget fel i din dator.
Citera
2009-01-13, 14:23
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
MSN har haft vissa driftstörningar igår med de senaste versionerna av msn-klienten så det är nog inget fel i din dator.

Grejjen är att det är ju BARA på min dator, och just laptopen. Ingen annan har samma problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in